Thailand + Vietnam + ? > April 2010 tot ...?

Hallo!

Ik vertrek 17 april richting Phuket-Thailand.
Ik heb reeds een visum voor 59 dagen Thailand. Vervolgens >>> naar Hanoi, Vietnam (Half Juni dus.)

Ik heb nog helemaal niets vastgelegd en sta open voor bijna alles. Ik vind het niet erg om alleen te reizen maar zou het toch leuk vinden om in Thailand, Vietnam of waar dan ook wat mensen met dezelfde ideeën/plannen tegen te komen…

Ik reis redelijk low-budget (maar luxe mag af en toe ook eens!) :slight_smile:

DUS:

Ben jij tussen 17 april en 15 Juni in Thailand?
rond 15 Juni in Vietnam?
of heb je andere plannen voor begin Juli waar je toch liever niet alleen aan begint … ? Bali, Australie, …

Laat maar horen!

Ben 21 jaar.

Groetjes!:wereld:

Hey!!

Ik ben vanaf half april tot eind juni in Vietnam voor vrijwilligerswerk.
Vanaf 30 juni ga ik vanuit Ho Chi Mingh City backpacken richting het noorden van Vietnam en daarvan weer verder Azie in.

Als ik het zo hoor zijn we bijna dezelfde tijd in Vietnam
Een plan om ergens te meeten?
Wat zijn je plannen na Vietnam?

Groetjes

Hoi!

klinkt leuk! Wat voor vrijwilligerswerk ga je doen?
Ik blijf tot eind juni in Hanoi, daarna heb ik nog geen plannen.
Verder Vietnam in, terug naar Thailand (afhankelijk van hoe geweldig het er is :slight_smile: ), Bali, Australie, … Ik wil het allemaal gezien hebben, de volgorde maakt me weinig uit!

Doe je vrijwilligerswerk in de buurt van Hanoi?

Groetjes

hey jeroen,

ik ben de 26ste in bangkok en ben nog tot 28 mei in thailand. wil ook nog even naar cambodja naar siam reap om de tempels van ankhor te zien.

ik ben 22 en net klaar met mijn bachelor wijsbegeerte, ga in september een master social policy in urban areas doen. eigenlijk maakt het me niet zoveel uit waar we heen gaan in thailand. zolang ik voor 14 mei maar even het land uit ben geweest om mijn visum te verlengen. tis nu 30 dagen en als ik terug kom over land nog een keer 15 dagen.

nou ja, in ieder geval. lijkt me leuk om een stuk samen te reizen. ben hiervoor 6 weken in nieuw zeeland geweest.
laat maar weten of je de 26ste of een paar dagen later in bangkok bent dan kunnen we misschien wat gaan drinken en kijken of we een stuk samen willen reizen… ben nu in chiang mai, dus daar ga ik in ieder geval niet heen, voor de rest is het open.

groetjes,

niek

oeps, het envelopje is hetzelfde als ‘reageer’.