Vietnam Phu Quoc

Hallo daar!

Ik ben net begonnen met mijn reis in Vietnam. Morgen maak ik een reis over de Mekong Delta en dinsdag ga ik naar het eiland Phu Quoc. Iemand tips, of ook aanwezig? :chin:

Hoi,

wij zijn vorig jaar in Vietnam geweest. Echt een zalig land!
Wij zijn ook in Phu Quoc geweest en zaten in het Sea Star Resort. Een heel goed hotel waar we een brommertje hebben gehuurd. Zo zijn we richting het zuiden van het eiland gereden, naar Bai Sao Beach. Echt een ongelooflijk mooi strand. Wel een groot verschil als het zonnig is of bewolkt, dus probeer erheen te gaan als het zonnig is.

Wij zijn daar ook nog gaan snorkelen, maar dit vonden we heel teleurstellend. Voorheen zijn we bij de Gili eilanden al eens gaan snorkelen en dit was zo prachtig dat er nog maar weinig tegenop kan, dus misschien lag het aan onze verwachtingen (?).

Groetjes en amuseer u in Vietnam!

Hoi,
Welkom op wereldwijzer,
Moest je eventueel met vragen zitten over het schitterend land Vietnam,dan kan je altijd een vraag posten in het Vietnamreiscafe zie link:http://www.wereldwijzer.nl/forum/vietnam-reiscafe
Zelf had ik het genoegen om éénmaal in mijn leven Vietnam te bezoeken,wat me meest opviel toen ,waren de bekende Cu Chitunnels even buiten Ho Chi Minhstad! Een gigantisch ondergronds tunnelcomplex dat tijdens de Vietnamoorlog diende als schuilplaats voor de Vietcong,heeft een geweldige indruk op me gemaakt.Misschien bij gelegenheid is gaan bezoeken?
groet:Georgessiam.

Ja die heb ik bezocht inderdaad! Erg mooi en ongelofelijk hoe ze daar overleefd hebben. Bedankt voor de links!!! Groeten Sefan