Wij gaan eind nov (22e) voor ruim 3 weken naar Vietnam. Om aan het einde wat uit te rusten willen wij ong. 5 dagen genieten van de rust. Vorig jaar hebben wij hetzelfde gedaan in Thailand, Koh Phangan. Daar hadden wij een perfecte accomodatie met een huisje direct aan het strand (Beach front cottage), maar ook was er een zwembad bij. Wij zijn opzoek naar zoiets in Vietnam! Onze keuze was gevallen op Phu Quoc, maar wat ik op internet vind, is extreem duur! Wij willen maximaal 60e per nacht daaraan uitgeven. Is dit haalbaar en zo ja, weten jullie leuke/goede accomodaties? Mag ook op een ander eiland oid zijn!
Wij zijn zelf afgelopen februari op Phu Quoc geweest. Ons hotel was inderdaad boven jouw begroting. Kijk echter even naar bovenstaande link. Hier vind je vast wel iets naar je gading. Mocht je nog meer informatie willen over POhu Quoc, dan hoor ik het wel
Ik denk dat het wel te doen is, zeker omdat je van euro’s uitgaat.
De meeste prijzen op internet zijn in dollars.
Ook zit je in het laagseizoen.
Ga anders even naar deze site, en dan heb je de keuze uit diverse soorten verblijven van lux tot budget.
of de prijzen nog actueel zijn kan je via deze te copy/paste in google verder zoeken voor de aktuele priijs.