Verblijf op phu quoc eindejaar

Hallo,
Iemand een gouden tip voor een kamer/bungalow,…op Phu Quoc (van 27 december tot ergens begin januari) ? Net de vlucht naar het eiland geboekt via vietnamairlines maar overnachting vinden blijkt nogal moeilijk (slechte periode ook), via internet vind ik alleen maar plaatsen die al volgeboekt zijn. Ik vergeet altijd dat mensen hun reis blijkbaar maanden op voorhand plannen…
Merci!
Daniella

Hallo Daniella36,

Als je december 2009 nog naar Phu Quoc wilt gaan is de kans op een kamer of bungalow minimaal, is namelijk het top seizoen.
Je enigste kans, die ik zou weten, is het via een vietnamees reisbureau te proberen. Kost ongeveer $8-$15 per dag meer, dan de tarieven op de site van het hotel/resort, omdat zij het dan voor je boeken.
Vergeet ook niet om de vlucht erbij te nemen, ook volgeboekt tijdens die periode.
Ik ga er dan wel vanuit dat je het vanuit Nederland regelt.

Hallo,

Bedankt voor je reactie! Het was niet simpel maar uiteindelijk hebben we toch nog een bungalow kunnen bemachtigen, de vlucht was vorige week al geregeld.
Voor mensen die nog interesse zouden hebben; bij thousand star resort was er ook nog plaats vrij via luxurytravelvietnam.com (niet zo duur als de url laat vermoeden). Maar ik vermoed dat het hele eiland binnenkort ‘fully booked’ is.

Daniella