Accomodatie op Phu Quoc

Hoi,

We gaan van 3-8 maart 2010 naar Phu Quoc met ons gezin. Echter ik kan moeilijk een hotel voor ons vinden. We willen graag een familiekamer omdat we 2 hele jonge kinderen van 2 en 4 hebben. Of als het toelaat een 3 pers kamer omdat we de jongste ook nog wel in bed kunnen nemen.
Wie kan ons helpen??

Hallo,

In Phu Quoc zijn er weinig kamers, het zijn meer huisjes. Ik heb goede verhalen over “beach club” gehoord, al is dit wel een beetje uit de richting, maar voor strandvakantie kan het wel. Wij zelf hebben in " May House" gezeten, wat in het off-season te rustig was voor ons, maar wel mooi. Wij hebben onze vakantie doorgebracht in “Tropicana Resort”. Handig hier is dat er een zwembad is (ook een klein badje voor de kinderen). Wij zaten in een 3-persoons bungalow, dus die hebben ze daar sowieso. 4 persoons weet ik niet, maar mailen of bellen kan altijd. " Beach Club" en " Tropicana" staan in de lonely planet. Ik heb ook nog visitekaartjes van de hotels, dus als je de mailadressen of telefoonnummers wilt hebben moet je maar even mailen. Over de prijzen kan ik weinig zeggen, omdat wij in het regenseizoen op Phu Quoc waren en dan zijn de prijzen beduidend lager dan in het hoogseizoen.

Succes met je zoektocht en voor meer informatie kun je altijd mailen.

Gr. Rob

Hoi,

Bedankt voor je reactie Rob. Echter ik heb de adressen al geprobeerd en krijg de reactie dat ze al vol zitten.

Kan nu misschien wel via Hotels-in-Vietnam iets boeken maar die willen een copy van mijn creditkaart naast mijn andere gegevens en daar voel ik niet zoveel voor.

Misschien heeft nog een suggestie?

groeten Ingrid-Marie

Jammer,

Ik ben in de Beach Club geweest en wilde die je aanraden, het was erg leuk. Beach Club is inderdaadiets verder uit het dorpje, maar je gaat toch voor de stranden etc.?

Wat ik ook erg mooi vond, is helemaal aan de andere kant. Aan de kant van beach club is de zee minder mooi dan aan de andere kant. Je leest er wel over in de lonelyplanet. Ik kna even niet op de naam komen.

De rest vd accomodaties, zijn toch wel wat duurder allemaal.

gr. Maria

Hallo,

Ik heb zelf in La Veranda gezetten misschien heeft die nog wat maar is goed aan de prijs.
http://www.laverandaresort.com/sitemap.php
Ik heb daarnaast ook nog in Cassia Cottage gezeten word beheerd door een man die uit Nieuw Zeeland komt en heeft een soort huisjes voor meerdere personen hier de website

Hallo,

Bedankt voor jullie meedenken, ik heb jullie tips nagelopen maar overal kreeg ik bericht van : helaas vol.

heb via via nu een boeking gedaan dus het is goed gekomen!!

groeten Ingrid-Marie

Fijn om te horen. Veel plezier iig! Vergeet niet een scooter te huren en het eiland rond te gaan en te eten op de foodmarket!

Veel plezier iig.

Hoi,

Dat rond rijden op scooters lijkt me leuk, we hebben echter 2 jonge kinderen. Ik denk dat de Vietnamezen wel hele gezinnen meenemen op de scooter maar lijkt me wat eng. We zullen zien!!!

groeten Ingrid-Marie