Vietnam, Laos, Cambodja, Thailand/Reisgenoot gezocht (eerste keer backpacken).

Hallo reizigers,

Mijn naam is Arthur en ik ben 20 jaar oud. Ik ben van plan om een rondreis te maken door de gebieden Laos, Cambodja en Vietnam (Optie Thailand). Echter, wil ik het liefst niet alleen op reis met als reden dat je niet alleen in een onbekend land komt en er niet helemaal alleen voor staat.

Ten eerste zou ik graag de full moon party’s willen meemaken, dit is iets wat je meegemaakt moet hebben naar mijn mening. Verder sta ik zeker open om nieuwe mensen willen ontmoeten, cultuurkennis op te doen, het land te bezichtigen (mooie plekjes te bekijken). Ik had misschien ook in gedachten om een deel vrijwilligerswerk te doen. Mocht je ook willen reizen en het leuker vinden om met z’n tweeën een avontuur te ondernemen? Dan hoor ik graag van je!

Ook zou ik graag de full moon party’s willen meemaken.

Periode: begin maart t/m halverwege juni.

hobby’s: voetbal, fitness, thaiboksen, uitgaan. (Ik ben erg sportief ingesteld en sta vroeg op om te sporten omdat ik dit erg belangrijk vind).

Arthur van der Voort

Hee, ik ben nu al in ZOAzië en rond maart ben ik denk ik in Vietnam. Dus als je wil kunnen we samen een maandje Vietnam doen? Ik ben Charlotte, 18 jaar. Pb me maar als je interesse hebt!

Heey! Ik ga ook in maart naar ZO Azie voor 4 maanden. Ik ben van plan eerst 3 weken in Thailand te blijven (en wat feestjes mee te pakken ofcourse), dan door naar Cambodja, Vietnam en Laos. Dus als je nog iemand zoekt om de Thaise eilanden mee af te reizen let me know :). Ik ben trouwens Karlien, 21 jaar, woon in Den Haag en ben net klaar met studeren, dus vandaar deze reis!

Groetjes,

Karlien