Goeidag beste reizigers. Heb hier al vanalles kunnen opsteken maar ben er nog niet uit hoe ik vanuit laos(vientiaine) tot in siem riep geraak. Zou ik gewoon een vlucht nemen of via de mekong tot in pakse (daar eventueel vlucht of bus naar SR) en dan verder afzakken tot Stung Treng om zo tot in SR te geraken. Heb n 6 tal weken om laos te doen en te eindigen in Sihanoukville. Van daaruit trek ik naar Cebu id fillipijnen… Hoe dak daar gaan geraken weet ik nog niet want heb gezien dat er n vlieghaven is in Sville maar die zouden niet naar de fillipinos vliegen(?). Iemend tips of weetjes hieromtrent( eventueen n bus nemen tot Saigon? Ben daar dit jaar nog geweest en best gezellig maar weer visumkosten en tijd?). Kwa jungletrekkings ben ik van plan om in laos de gibbonxperience te doen dus daarom dat ik twijfel om ZO van laos te doen, msschn verkeerde forum maar ga deze vraag (samen met andere vragen) ook nog is stellen als ik in t forum van Laos terechtkom. GRtzzzzzzzz.
Vanuit Pakse kun je wel bussen regelen naar Cambodja. Ook vanaf Don Khon en vast ook wel vanaf Don Khong (4000 islands) in zuidelijk Laos kun je ook je reis naar Cambodja boeken.
Als je 6 weken hebt voor Laos, zou ik niet vliegen van Vientiane naar Pakse, maar onderweg nog van alles bekijken.
1 like