Van onze reis door Costa Rica heb ik een videoverslag gemaakt.Deze Video is ook te koop voor 10€ verzending inbegrepen.De kwaliteit van de DVD is beter dan wat U op Youtube te zien krijgt.
Hieronder staan de 6 delen.Dit komt door de beperking van Youtube tot max 10 minuten.Wilt U hem op volledig scherm bekijken klik dan op het logo van Youtube
[ame=“- YouTube”]YouTube - Costa rica San Jose en Tortuguero[/ame]
[ame=“- YouTube”]YouTube - Costa rica Tortuguero Arenal en Ricon de la Vieja[/ame]
[ame=“- YouTube”]YouTube - Costa rica Ricon de la Vieja en Monteverde[/ame]
[ame=“- YouTube”]YouTube - Costa rica Monteverde Playa Dominical[/ame]
[ame=“- YouTube”]YouTube - Costa rica Corcovado[/ame]
[ame=“- YouTube”]YouTube - Costa rica Corcovado en Manuel Antonio[/ame]
Veel kijkplezier.
Kommentaar is steeds welkom ben ook maar amateur en kan uit jullie
reacties veel leren.
We waren in Costa Rica met Baobab.Dus over de kosten voor het slapen kan ik u niet inlichten.s’Avonds gingen wij uit eten en dat was ongeveer 10€ per persoon.Het ontbijt namen wij in een ontbijtketen waarvan me de naam is ontsnapt.Op 3 weken hadden wij een budget van 1200€ voor eten en excursies.Hopelijk heb je hier iets aan.
Sorry, neen dat was voor 2 personen.We hebben wel alle uitstappen meegedaan die mogelijk waren.Voor de fotos van onze reis kan ik je door verwijzen naar onze website op volgende link: http://home.scarlet.be/guidokestens/index.html
Daar klik je dan op Costa Rica en de fotos op het kaartje kan je ook onze rondtrip zien
Een heel mooi videoverslag. Wij vertrekken begin maart voor een rondreis met zijn tweeen naar CR.
Door jouw video krijgen we al helemaal de reiskriebels. We kunnen haast niet wachten. Graag zouden wij deze video van je kopen.