Via welke reisorganisatie boeken jullie voor Turkije?
Dat is zo verschillend. Ik struin de boeken en het internet af en kijk wie de voordeligste prijzen en/of akties hebben voor een mooi hotel in Turkije. Dat mogen verschillende hotels en plaatsen zijn, hoewel ik wel een voorkeur heb voor bepaalde plaatsen en hotels.
Wij hebben onze laatste Turkije vakantie geboekt bij o.a. OAD, Neckermann en onze laate 3 vakantie’s bij Corendon.
In ieder geval nog NOOIT bij een touroperater die NIET bij het SGR en/of ANVR is aangesloten en zullen dat in de toekomst ook NOOIT doen.
Ik hoop dat je hier wat aan hebt!
dank u wel.Ik hoop dat ik nog een paar andere namen doorkrijg.Normaal boeken wij ook nooit bij een organisatie die geen SGR heeft maar dit jaar waren ze het SGR label kwijt voor we vertrokken.Zoals in een ander topic al gezegd is alles perfect verlopen maar ik zou niet meer boeken als er geen SGR label meer is vandaar dat ik op zoek ben naar andere mogelijkheden.
Wij hebben vorig jaar eind oktober geboekt en ik denk dit jaar het weer zo te gaan doen.
Probleem is wij kennen niet zoveel in Nederland. In België zijn de reizen veel duurder. Als we vergelijken alleen nog maar Corendon.nl en Corendon.be is het al veel en dit is ook zo via sunweb.nl en sunweb.be
Ook hier boek ik waar ik het boeken kan voor een betere prijs…
Mits aangesloten SGR/ANVR!
Gewoon kijken waar je heen wilt, eventueel kijken op ZOOVER wie dat hotel boekt…
Inderdaad, gewoon vergelijken… Neckermann, Sudtours, Oad, Holland International, AllTours (duits) en zo zijn er vele anderen!
Ik zal er ook nog een paar aan toe voegen.
D-reizen
Arke reizen
Kras reizen
Jiba.nl
Vaya.nl
Suntip.nl
Thomascook reizen
Bij de meesten zul je denk ik, nog niet in oktober kunnen boeken voor volgend jaar. Wel reserveren, tot dat de prijzen bekent zijn en dat is voor de consument vaak vanaf eind november/begin december.
dank u iedereen
D-reizen is overigens geen reisorganisatie maar een reisburo. Bij hun zul je dus niets meer vinden dan bij de touroperators rechtstreeks…
Heeft iemand ervaring met SunDirect. Heb hier een reis geboekt, had natuurlijk eerst gekeken of ze aangesloten waren bij SGR, en dat is wel het geval. Nu krijg ik de factuur, en blijkt dat ze geen vluchttijden door geven omdat ze tickets via de ticketpot hebben. Dit houd ws in, dat ze op het laatste moment goedkope tickets opkopen. Ik heb via het boekingsformulier gekozen voor Arkefly en er ook extra voor betaald. Dit is echter niet op de factuur terug te vinden. Heb overigens nog niet betaald, wil maandag eerst opheldering.