Goedkope mei-vakantie..?

Hallo mensen!

Sorry ik weet niet zo goed waar ik dit moet plaatsen maar ik heb een verzoekje, hihi. Ik zoek een goedkope bertouwbaar site waar ik een vakatie naar turkije kan boeken. All inclusive, eind april/begin mei 5 mensen! Ik kan serieus niks meer vinden, en k hoop dat jullie dus iets weten. Ook een duitse maatschappij mag!

Heel veel liefs,

Alle organisaties die bij ANVR of SGR zijn aangesloten zijn in principe betrouwbaar, in de zin van, mocht er iets gebeuren dan krijg je je geld terug. En wil je zeker zijn, dan kun je beter bij een wat grotere organisatie boeken, die zullen minder snel omvallen.

En dat je niets kan vinden voor april/mei, kan ik me bijna niet voorstellen

Ja als ik 800 euro wil betalen voor 8 dagen, ja dan vind ik wel iets haha. Toch is het serieus nu echt heel moeilijk om iets te vinden. Dus mss heeft iemand een goede tip van een site ofzo waar ik goedkoper kan boeken.

Nou, moet toch echt nog wel te doen zijn hoor.

Kijk anders ( als je dat al niet gedaan hebt) even op www.corendon.nl , of anders even bij www.Tjingo.nl wat eerder vakantiekaart was.

Wij gaan zelf naar Alanya voor een week met vertrek op 31 Mei en dat kost ons € 356 p.p. All.Inn. Geboekt bij VK, nu Tjingo dus en de reis wordt uitgevoerd door Corendon.

Succes ermee en laat eens weten als het wat geworden.

Ik kan je nu al vertellen dat er voor eind april begin mei inderdaad niet veel te vinden is… En als er iets te vinden is dan is het kassa met de prijzen!!! Het is precies de bekende schoolvakantie, welke altijd al heel vroeg vol zit… en hoge prijzen kent…

Succes!

Oh, dat is waar. Had ik even niet aan gedacht, ( heb zelf geen schoolgaanden meer thuis ) dat het dan vakantijd is. Dan zal het inderdaad wat moeilijker zijn, maar niet uitgesloten lijkt me.

Het is maar net hoe hoog je eisen zijn en waar je wil zitten. Kom toch wel leuke hotels tegen op corendan en voor andere prijzen dan 800 euries. Dus goed zoeken halfturrrrkje
Hotel linda****, side, vertrek 23-4…€ 359,- p.p
Side west resort*****, vertrek 28-4 …€ 525,- p.p
Presa di Finike*****, vertrek 26-4…€ 449,- p.p
Club forever ****, vertrek 27-4 €501,- p.p
Aegean Dream resort *****, vertrek 27-4 €591,- p.p
Zijn dus niet de minste hotels en allen op de corendansite die niet eens met alles de goedkoopste is

Kijk ook even op cheaptickets.nl, kan je ook pakketreizen boeken.
voorbeeld:
Apartotel Club Paradiso - Alanya
Bij Alltours is dit allinclusive te boeken bij vertrek op vrijdag 30 april of zat.1 mei rond de 524,00 2pk, familiekamer bij vertrek 30/4 544,00

Zo is er vast nog wel meer te vinden!
succes

Kijk ook eens op www.neckermann.de, www.alltours.de of www.urlaubscenter24.com

Over het algemeen zijn de duitsers goedkoper, maar ik heb mooi praten vanaf Winterswijk en dus lekker dicht bij Dusseldorf en Munster en Weeze.

Scheelde mij al ruim € 100,- voor een weekje in zelfde hotel in Cesme!!

Ga al jaren niet meer vanuit nederland en met nederlandse maatschappijen.

Vertrek morgen naar Egypte, Marsa Alam voor € 339,- AI. Probeer dit maar eens via Nederland te krijgen!!!

Succes!!

Flyboy>>>:wereld:

Op het moment is DTI erg aan de weg aan het timmeren met betaalde vakanties met kinderen. Kijk eens op www.dti-travel.nl.
DTI is ook te boeken via alle grote reisburo’s:

D-Reizen, Vakantie-experts, globe reizen, Thomas Cook, en nog een aantal

Veel plezier op je vakantie. >>>

Ik ben ook zoekende naar een mei vakantie. Wij boeken zo nu en dan bij Prettig reizen, aardige mensen uit Turkye, spreken nederlands. Als je vraagt om op zoek te gaan naar een vakantie volgens jou budget dan gaan zij op zoek naar een bestemming.
Suxes!!!
Angeline

Tip: stuur een mail naar : [EMAIL=“kleve5@alltoursreisecenter.de”]kleve5@alltoursreisecenter.de. Dit is een reisbureau in Kleef waar je in het Nederlands naar kunt mailen.
Wij hebben daar vorig onze mei vakantie geboekt en dat is ons heel goed bevallen. Succes

IK KAN ER NOG AAN TOEVOEGEN, DAT CORENDON DE LAAGSTE PRIJSGARANTIE BIEDT EN OOK NOG DAT IK AL ZEKER 10 KEER MET ZE GEREISD HEB TOT TEVREDENHEID. ALS JE ME EEN EMAIL STUURT KAN IK JE NOG VEEL MEER VERTELLEN OVER REIZEN NAAR TURKIJE. oa. over verschil tussen prijsstelling, welke luchthaven, wanneer je het beste kunt boeken etc. etc. [EMAIL=“adriaan89@freeler.nl”]adriaan89@freeler.nl

heb je al bij sunweb gegeken???

groetjes

beste Dea, bel mij maar eens, dan kan ik je precies vertellen wat je het beste kunt doen, maar het duurt me te lang om het hier neer te zetten omdat t zo’n specifieke vraag is, ik kan je nog melden dat ikzelf 16 maart 18 april en 13 mei al geboekt heb, dus trust me en bel met een gerust hart 013 4631863.

Er is nog wel te boeken hoor. Ik heb in februari mijn tickets voor april/mei geboekt. En twee weken geleden nog een hotel.
Dit alles heb ik bij cheaptickets.nl gedaan. En voor de goedkopere hotels moet je wel even cheaptickets.nl/bestemmingen intypen.
Ik zit voor nog geen 400 euro 11 dagen in alanya (de gehele meivakantie dus).
Dus ik denk als er niks meer te vinden is, dat eens moet kijken of je losse tickets kunt boeken en een goedkoop hotel op die site kan vinden, dan kan het best nog eens meevallen.
Enige is een transfer vanaf het vliegveld naar alanya. Die doe ik altijd bij transfertaxis.com 18 euro per persoon en je wordt netjes op tijd opgehaald, zelfs als je vertraging hebt komen ze je gewoon appart ophalen en voor het hotel afgezet.
Dus dat is ook nog een optie als je niets meer kunt vinden. Meestal pakken losse tickets ongunstiger uit, maar als je goed zoekt kan het je een hoop geld schelen.
En anders heb je ook nog de site goedkoopturkije.nl
Succes ermee

Deze reactie is verwijderd door Hans.

Hans: een losse vlucht in de meivakantie gaat tegenwoordig niet meer lukken voor 200euro

Kijk even op www.sunexpress.com daar heb je veel lowcost tickets ik ben voor 7mei 60 euro kwijt voor me ticket!!! je kan daar ook pakketreizen samen stellen!

Succ6

hallo

ik heb n vraagje ik ga voor t eest deze mei vakantie 2011 op vakantie naar BODRUM heb er onwijs zin in maar weet jij ongv wat de weersverwachtingen zijn in die periode ( 30/4tm 07/5 2011)

gr miriam