Goedkope AllInclusive vakantie vanuit Duitsland

Goedemiddag,

Ik heb vanuit verschillende bronnen begrepen dat er voor b.v. de meivakantie 2010 in Duitsland zeer aantrekkelijke all-inclusive vakanties geboekt kunnen worden via een aantal websites, voor 4 personen zo ronde de € 1700 à 1800 euro, ik kan alleen de sites niet vinden waar deze vakanties te boeken zijn.
Gaat om vertrek vanaf luchthavens in Duitsland ( grensstreek ) voor 1e week mei naar regio Antalya, wie heeft er tips op welke websites er informatie te vinden is.

B.v.d.
Pim

Misschien bij All Tours of anders even googlen.?

Heb ik al gedaan, kom er met google niet uit welke sites ( reisbureaus) het beste zijn.
Iemand suggesties / ervaringen met prijsvechters ?

je kunt op www.an-in-den-urlaub.de, www.urlaubscenter24.com, www.traveljungle.de, www.opodo.de, www.zonenzee.com en er zijn er natuurlijk nog meer. Je kan ook de naam van een hotel googlen en dan krijg je ook een heleboel reisbureaus te zien.Ook de nederlands reisorganisaties vertrekken vanuit duitsland. Succes met zoeken

kijk ook eens op www.vliegvakanties.de. Maar als je met een duitse reisorganisatie gaat moet je er rekenng mee houden dat je geen anvr en sgr regels hebt. Je kan volgens mij beter met een nederlandse touroperator in zee gaan die vanaf duitsland vertrekt.

Het voordeel is namelijk dat er in Duitsland geen meivakantie is… waardoor ze de prijzen lager kunnen aanbieden…

Als je een idee hebt waar je heen wil en wanneer, kun je via http://www.holidaycheck.de/ kijken welke duitse aanbieder het goedkoopst is.
Tip: het allergoedkoopst zijn de low cost zimmer oftewel sparzimmer, deze hebben meestal een iets sobere inrichting,zijn kleiner of liggen bijv. bij lift of boven keuken. Vraag jezelf vooraf af of je hierop wil bezuinigen of voor enkele tientjes verschil liever op safe speelt.

Bij de aanbieder 1-2 fly krijg je een gratis retour kaartje voor de Deutsche Bahn (trein), hierdoor kun je vanaf een Duits treinstation dicht bij de Nederlandse grens gratis naar het vliegveld en terug.
Maar ook hier weer zelf kijken wat je het voordeligst en handigst vind.

Op alle vluchten vanuit Duitsland word een maaltijd geserveerd.

succes met boeken :dag:

Beste Pim,

Zie net je oproep staan, de meivakantie is inderdaad zeer gunstig te boeken met vertrek vanaf een Duitse luchthaven. Dit komt omdat de Duitsers dan geen vakantie hebben. Als je nog niet hebt geboekt kan dat bij mij. Zie ingreep ivm reklame Ik boek heel veel met vertrek vanaf duitsland.

Groetjes, Mariët