hallo,
ik ben 25 (v) en werk in het onderwijs. Omdat ik zo idioot veel vakantie heb kunnen mijn vrienden niet altijd met me mee op vakantie. Vorig jaar ben ik in de meivakantie 5 dagen All-inclusive naar Turkije geweest met een of andere aanbieding. De bedoeling is vooral om lekker te relaxen in de zon:vak02:. Beetje aan het strand of het zwembad, een spa behandeling, lekker eten en een boekje lezen. Soms even volleyballen oid en evt een dagje een dorp in. Mijn eis is vooral dat het niet te duur is en dat het er warm is. Turkijke, Griekenland ed zijn goede opties maar dat staat dus nog niet vast! Afgelopen jaar ben ik alleen gegaan wat wel bevallen is maar misschien zijn er wel meer mensen zoals ik die met me mee willen want samen is toch altijd gezelliger!
hoi,
Ik vind wel erg leuk als naar Griekenland en graag laat mij weten als goed is
Groet,
Robert
Hoi,
Ik ben Petra en ben 31. Ik werk ook in het onderwijs. Heerlijk he al die vakanties. Wil ook graag naar Turkije en heb verder volgens mij hetzelfde idee van vakantie houden als jij. Ben ook wel eens alleen geweest naar, maar inderdaad samen is toch altijd gezelliger. Ik kan dus ook in juli en augustus. Ik hoop snel wat te horen.
(petravanrhijn@hotmail.com)
Groetjes
hoi Petra,
wil je ook wel in de meivakantie? Ik heb eind april altijd ontzettend veel zin in zon dus wil dan eigenlijk graag 4 of 5 dagen naar de zon. Vorig jaar heb ik in een all-inclusive ‘Armonia’ in Turgutreis Turkije gezeten. Dit is me opzich super goed bevallen dus als je ook in de meivakantie wilt moeten we elkaar misschien eens ontmoeten!
groetjes,
Tineke
Ja, ik weet wat je bedoelt. In mei heb ik ook altijd heel veel zin. Heb altijd veeel zin :). In mei is misschien ook wel een optie hoor.Misschien is het inderdaad leuk om elkaar dan te ontmoeten. Waar kom je vandaan?
Groetjes