Wil jij een all inclusive vakantie in Turkije?

Je kunt verschillende soorten vakanties kiezen. Zo kun je van geheel zelfstandig tot all inclusive en alles er tussenin op vakantie gaan. Als jij naar Turkije gaat, kies jij dan voor een all inclusive vakantie?

Breng je stem uit en licht eventueel hieronder toe!

Omdat ik er al jaren kom heb ik al heel veel gezien. Dus kom er nu toch met een ander doel
desondanks all-in of niet: ik fa uit eten als ik zin heb, ga ergens koffie drinken of gewoon 1-2-3-4 dagen het “park” af on dingen te zien…

all-in is wel de wat Turkije langzaam stuk maakt…

Ik ga net als Beppie weg van het hotel. Uiteten, wat drinken en gewoon een paar dagen weg. Ik vind het gewoon makkelijk als ik in het hotel verblijf. Omdat ik meestal naar Lara ga heb je bijna geen andere keuze.

Ik reis graag zo’n maand op eigen gelegenheid en op de bonnefooi en wil graag iets leren over een land en haar bewoners. Daarom is een verblijf in een all incl hotel in een toeristische badplaats niet direct iets wat ik zou kiezen. Voor een weekje met de familie is het wel een makkelijke optie…

Wij zijn vorig pas begonnen met all-in, vanwege overlijden en drukte erom heen, waren we toe aan rust en verzorging. Daarvoor gingen we altijd in een appartement omdat we het zo gezellig vinden om op marktjes groentes en kaas te kopen en de overige levensmiddelen bij de kleine supermarktjes. Toch is all-in heel goed bevallen, zeker als je toe bent aan rust

We hebben zelf een huis in Turkije

**All-in is een formule die heel interessant is voor families, je kan naar hartenlust drankjes en ijsjes voor uzelf en de kids bestellen zonder bijkomende kosten bij het uitchecken. En die kosten zonder all-in kunnen hoog oplopen als je de prijzen kent die ze nu hanteren. Wij huren altijd een auto in Turkije en zijn dikwijls op uitstap voor een ganse dag waardoor we niet altijd volledig van de all-in kunnen genieten maar toch boeken we het altijd. Wij gaan ook graag eens uit eten in een visrestaurant bvb. Wanneer we de terugreis aanvatten gaan we altijd in een grootwarenhuis broodjes of koeken kopen, veel lekkerder dan de rommel die ze verkopen op de vliegtuigen. Wij zijn ondertussen al een 30-tal keer naar Turkije geweest en kennen daar het klappen van de zweep. Opvallend dit jaar is dat de Turken de prijzen buiten de hotels voor een Efes bier opgetrokken hebben naar 5 euro per pint, waarschijnlijk komt dat door het Islamitisch beleid van Erdogan die het alcohol verbruiken in Turkije wil ontmoedigen.

We zijn net terug van een herfstvakantie in Bodrum.

mijn website: http://www.everyoneweb.com/Antalya

**

Ik heb nee gestemd maar zonder vooroordeel. Het is mijn vakantie niet maar ik kan mij goed voorstellen dat het voor andere mensen een relaxte manier is om vakantie te vieren. Ik denk alleen dat het niet zoveel uitmaakt in welk land je all inclusive boekt. Als het weer er goed is en de prijs kwaliteit is zoals jij het wilt is het OK.