ben lekker bezig met de enquete’s
wat heeft de voorkeur voor vakantie in Turkije??
ben lekker bezig met de enquete’s
wat heeft de voorkeur voor vakantie in Turkije??
Dit wordt het dan waarschijnlijk de volgende keer en ik ga nog een stem uitbrengen. Dat mag toch wel he? :biggrin:
Ow, dat kan niet eens. Maargoed, dan zou het het een 5* All Inn resort worden.
Sorry!!! :biggrin:
Ik ga voor 5* AI, voor mijn volgende vakantie.
Beetje luxe en met kinderen is AI ideaal.
@ roanna, volgens mij kun je maar 1x stemmen, dit keer meerkeuze, maar maar 1keertje… jammer!
All - In en luxe!!! Het liefste 4 of 5 sterren!! :zon02:
Ik heb voor anders gekozen… Want ik vind een appartement heerlijk als ik in het land rond wil reizen. Maar ga ik een weekje bijtanken(en dan ook alleen bijtanken) dan wil ik 5* luxe en AI!!
Nu de volgende keer dus app!!!
@ beps, je had meerdere dingen tegelijk kunnen kiezen!!
Lekker dan dawisiknie
Geef mij maar een hotel.
Heb ik nog een beetje het idee dat ik niet alles zelf hoef te doen.
Groetjes Rachel
alleen een vliegticket en daar lekker zien waar we stranden ![]()
oke als ik boek is hettoch altijd een all in 5 sterren.
Ik heb eigenlijk 1 keer halp pension gehad en toen ben ik heel erg ziek gworden, maar dat kan natuurlijk ook altijd in all in maar in principe mag dit niet gebeuren.
Allin 4*/ 5*
Leukke poll!!!
Grappig dat de meeste toch qwel voor de all-inn gaan!
Ik ga deze keer heerlijk relaxen, in een 5***** gevangenis is Belek!
normaal altijd appartementje, dus ben ****nerveus hoe het gaat worden, boeken liggen al klaar, zonnebrandje nog en een bikini en dan kan ik over3 weken en 5 dagen naar Turkije!!! YEAH
Ik heb gekozen voor een appartement, lekker zelf bepalen waar je gaat eten. Die vrijheid bevalt me wel en dan het liefst in het centrum. Ik ben zelf niet zo van de all in resorts, ze liggen vaak afgelegen, maar ieder zijn/haar ding natuurlijk.
Lekker appartementje…
Samen met Askim,… Samen koken!!.. haha… altijd leuk!![]()
Ik hoef niet zo nodig die luxe…
je moet er toch altijd zelf wat van maken! xxx
We hebben geen eigen huis, maar verblijven in een apart van E’s broer.
wij zitten ook al 4 jaar in een appartement. veel leuker om s’avonds uit te gaan en elke keer naar andere restaurants te gaan en zelf bepalen wat je doet, maja ieder z’n eigen smaak he:nod:
Slechts 1x op hotel geweest, altijd in huis van pa en ma gezeten. Hotel is lekker luxe, maar vind t met kids veel makkelijker als je t een beetje zelf kan bepalen!!!