Hoe overnacht jij het liefst in Turkije? Stem hierboven en licht eventueel hieronder je antwoord toe!
Gewoon lekker bij mijn lief…
Nee serieus… ik heb het meeste met de luxe all-in hotels… ![]()
Ik volg Cyn
, maar ook luxehotel, samen met m’n lief :D!
Appartementje vind ik ook wel leuk!
Ook ik ga lekker in een hotel tegenwoordig. Gewoon ontspannen, want ik heb het halve land al gezien na 25 jaar…
We hebben een eigen huisje in Turkije, dus ons eigen huis, eigen bed en alles bij de hand.:slapen:
Ik ook het liefst in een hotel, omdat ik ook niet anders weet, maar ook niet zou willen. Ik vind het heerlijk me eigen te laten verwennen, maarja… zo heeft ieder zijn/haar ding he!! Hihihi. Gelukkig maar!
Het liefst en regelmatig bij vrienden thuis behalve wanneer het niet anders kan ivm ruimte gebrek of drukte.
Lekker verwennen kunnen ze thuis vaak nog beter dan in hotels!!
Gretz,
Flyboy>>>:wereld:
Het leukste is om pensionnetjes te nemen. Het is een vorm van bij mensen thuis, maar toch niet helemaal.:zon02:
Is ook zo en doen we ook wanneer we verder door het land richting oosten reizen.
In 2005 in Harbiye in een 3 kamer pension overnacht met het heerlijkste eten wat we ooit gehad hebben in Turkije.:dag:
hoe vind je die pensionnetjes dan?
Wij reizen nog steeds in Turkije per camper.
Via de Zwarte Zee langs de grenzen van Georgie-Armenie-Azerbaycan-Iran-Irak en Syrie.
Vorig jaar langs de kust van de Middelandse zee tot Adana.
Overnachtings plaatsen zijn overal beschikbaar, en de bevolking zeer gastvrij.
Het mooiste is dus het trekken met een camper in Turkije. Zo vrij als een vogel.
Gewoon vragen wanneer je denkt ergens te willen gaan overnachten.
De lokale bevolking weet altijd weer de leukste plekjes aan te wijzen en ze zijn er echt overal in ieder dorp wel.:dag:
Camper lijkt mij ook wel zeer mooi, maar ja €€€€€€€:dag:
Had verleden maand voor het eerst voet gezet op Turkse bodem,van tervoren had men een hotelkamer belooft tijdens mijn overstay in Istanboel.
Maar spijtig genoeg waren er geen kamers voorradig(single)
Dus die ervaring heb ik nog niet,misschien de volgende keer kan ik er meer over vertellen,wie weet?
gegroet:georgessiam.
In m’n eigen huisje, Villa Esra in Dalyan. Alles bij de hand, en een mooie plek als uitvalsbasis, om door heel zuid-west turkije te reizen!
als je met de camper ergens in Turkije wil overnachten;vraag je dan aan bewoners of het toegelaten is te overnachten,slaap in enkel in dorpjes of ook in de wijde natuur?
dank
Overal kun je gaan staan met de camper. Dikke kans dat de volgende ochtend mensen met een ontbijtje voor de deur staan!
Via Wereldwijzer app
Kleine familie-hotelletjes.
Zonder marmer en bling-bling…goed bed en goed ontbijt. Daar gaat het me om.
Beetje in de buurt van een busstation ![]()
En dan ver in het binnenland (oost-Turkije)
Jan