Orange

Krijg nou wat !

Neem eens een kijkje op www.orangecounty.nl

Had hier laatst ook al wat over gelezen op internet. Lijkt me echt helemaal niks! Als ik naar Turkije ga wil ik ook echt het gevoel hebben dat ik in Turkije zit, niet in Nederland. Ga natuurlijk niet voor niets op vakantie :stuck_out_tongue:

Groetjes, Diamond

Had het al eerder gezien, maar ik was er snel klaar mee!!!

Maar goed, je kon zo iets verwachten, men wil steeds meer van thuis mee, dus dit gaat er dan steeds meer op lijken :angry: !!

Wij zeggen wel eens dat mensen steeds meer naar Centre-Turkie gaan, maar hier is dat wel heel erg.
Ze gaan dan naar een All-inn, komen het park niet af, en zeggen het zaaallig gehad te hebben.

Annemiek

nou niks voor mij <_< :blink:

Nee!!! Ik wil op vakantie en de sfeer van het land proeven!!
Als ik zoiets als dit zocht dan bleef ik dus wel thuis!!!

Geef mij maar de kleine stadjes in het achterland, de lokanta’s en andere typisch turkse dingen

Annemiek

:frowning: Vreselijk dit gedoe met hun windmolentjes en volendamse huisjes!!! Dit is toch niet leuk meer hoor!!!

Ook niet mijn persoonlijke voorkeur, maar ik kan snappen dat families met kleine kinderen het prettig vinden als die kinderen mensen ook in het nederlands aan kunnen spreken…

je schijnt ook nederlandse friet, met frikandellen, en kroketten te kunnen krijgen, teminste stond bij arke in de gids, hahahaha,
:smiley: :smiley:

neee!! WALGELIJK!!! dit past toch helemaal niet in turkije… Is dit een grap ofzo? ik vind het echt verschrikkelijk…

volledig met je eens, alleen de gedachte al dat je er een frietje speciaal kunt bestellen :wacko: :wacko: :wacko:

het is geen grapje, want ze stonden het hotel ook te promoten op de vakantie beurs. Het dus echt 1 nederlandse vakantie oord. Ik zelf zal er ook echt niet heen gaan, want je kies toch geen hotel wat op nederland lijkt, dan kun je net zo goed in nederland blijven als die lekkernijen of het nederlandse achtige dorpjes of molens mist.

Ik heb je site ook bekeken.
Nou daar ga ik dus niet op vakantie.
Echt nooit van mijn leven.
Als ik Nederland voor mijn vakantie wil zien blijf ik wel in Nederland.
dan doe ik wel zo’n 3 dagen tour met de trein.

Nou de groetjes

Ja echt verschrikkelijk he? Maar wat ik ook zoiets vind… Er is nu een hotel met een ijsbaan op het strand!!! Je gaat toch niet naar Turkije om te schaatsen :confused: Je gaat daar heen omdat het lekker warm is…

Heel dubieus…

een SCHAATSBAAN? man man… het gaat wel HEEEEL ver!!!.. Wie heeft er nou behoefte om te gaan schaatsen in 30 graden… neem skeelers mee zou ik zeggen…

Misschien dat het frikandellen hotel flopt en na 1 seizoen al faillet gaat! :):wink: Ik snap echt niet wie daar heen gaat… zelfs niet als je kleine kindertjes hebt… wel snap ik dat je graag met andere nederlandse mensen daar wil babbelen (ofzo) maar daar is deze ver gaande zooi toch ook weer niet voor nodig??

mensne die zeggen da je zo turkije nie proeft zijn zelf ook niet goed bezig, de kust is niet turkije geloof me ik ga vaak naar het binnen land daar is het teminste echt turkije :stuck_out_tongue: maja ik ga misschien wel in orange county werken niet omdat ik graag in een NL hotel werk maja het is goed betaald en je kan je eigentaal spreken spreek ook een beetje turks en super engels dus ik kom daar wel goed

Okay, ik moet eerlijk zeggen dat ik ook geen echte cultuurfanaat ben. Meestal bestaat mijn vakantie uit een combinatie van veel zon, strand, terrasjes, lekker eten en een enkele keer uit het doen van een excursie/zien van een bezienswaardigheid. Maar vindt niet dat je dit kunt vergelijken met het verblijven in een hotel met allemaal Nederlandse faciliteiten…

Groetjes, Diamond die vindt dat ze prima bezig is :smiley:

Nou wij vinden het wel leuk om er heen te gaan,en normaal ben ik ook niet iemand die perse iets nederlands wil,
We zijn al naar tailand,sri lanka,malediven,mexico,dominicaanse geweest en daar veel rond gereisd en nu wilde we lekker een strand vakantie en lekker niets doen en ik vond het een geweldig hotel om te zien en echt nederlands kan het niet zijn als je buiten stapt ben je toch nog steeds in turkye hoor hahahahaha…

Maar goed ieder zijn mening maar wij gaan in iedergeval lekker 8 daagjes luieren daar.

Groetjes jessie :smiley:

:unsure: :unsure: je kan op zoveel plaatsen zijn geweest maar dit slaat toch alles bbbeeehhh, nog niet voor nix zou ik zeggen, als je dan overal geweest bent dan verwacht ik van jou toch wel wat beters dan voldendam aan zee

Het is geen volendam aan zee!!
Het is volendam aan turkye…nou ja wat maakt het nou uit joh !IK snap niet waar je je zo druk om maken,als er nou wel mensen zijn die het leuk vinden respecteer dat dan en in september gaan we gewoon weer wat cultuut opsnuiven in egypte!

Jessiedm

Als je over respect begint, begin dan eerst bij jezelf!!!
Net zo goed als dat jij er wel heen wilt zijn er mensen, en duidelijk meer dan 1, die hier niet heen zouden willen, al kregen ze het gratis!!
Toen ik het de eerste keer zag heb ik gereageerd tegen mijn man dat het niet gekker worden moet! Je wilt ergens heen, maar het moet op thuis lijken ofzo??!!??

Wij kunnen praten over hoe het echte Turkije proeft, we gaan al 15 jaar, en ook het binnenland en achterland in, dus wij mogen zeggen dat we dit niet op prijs stellen(Ik probeer respect te tonen, zie je! Anders dan zou ik zeggen dat ik op zo’n plaats niet dood gevonden wil worden!)

Het is net centreparcs, maar dan in Turkije! Dan kom je ook het park niet af, en eet je ook echt wat de nederlanders(Turken) eten! Biefstuk met patat en sla! Das wat wij eten elke dag, toch!?

Dat is wat mij, en duidelijk met mij vele anderen tegenhoud!
Er zal behoefte aan zijn, anders gaan ze zo’n hok niet neerzetten, alleen hoef ik(En dus hier veel anderen) er niet heen.

Net zo goed als dat ik hoop dat jij er een fantastische vakantie zult hebben, hoop ik dat je zult proberen te begrijpen dat wij dat daar absoluut niet zullen, kunnen en willen hebben

Veel plezier daar
Annemiek