:lol: :lol:
trek dan maar alvast je klederdracht aan, hihihihi
doet het altijd goed bij buitenlandse toeristen
hoe hebben ze nou zoiets kunnen bouwen << <<
Ik dacht niet, dat ik om jou mening van dit hotel heb gevraagd! Jij beweerd nu al dat het geen goed hotel is! Hoe weet jij dat nou? Het heeft nog geen kans gehad om zich bewijzen. Het moet nog open gaan, als ik het goed begrepen heb!
En dat jij het een k*t hotel vind en daar niet zou willen werken, betekend toch niet, dat niemand daar wil werken? Ik zie hier op het forum vaak vragen staan over werken in het buitenland en met name ook in Turkije.
En verder was het ook mijn bedoeling hier niet, om een discussie over dit hotel te beginnen, daar ik het ook geheel niet ken, maar alleen mensen er op attent wou maken, die misschien WEL interesse hebben.
Een poos geleden is er een topic over geweest en iedereen was er behoorlijk negatief over.
Als de globale mening minder is, dan is het logisch dat er mensen zijn die geen interesse hebben er te gaan werken.
Het is net als dat de een het er prachtig vind, een ander het absoluut niet ziet zitten, maar ieder mag een eigen mening geven.
Ik zou ook niet graag ergens werken waar ik niet achter zou kunnen staan.
Het is prachtig dat je meedenkt, maar gun ook een ieder zijn/haar eigen mening
Annemiek
Natuurlijk kan en mag iedereen een mening hebben. Gelukkig wel zeg! Maar daar gaat het hier toch niet om? Is èèn van jullie hier al eens geweest dan?
Ik heb ook even op hun site gekeken en persoonlijk trekt het mij ook niet, maar dat geldt toch niet voor iedereen? Ik zie op dit forum regelmatig dat mensen werk zoeken en ik las deze advertentie, zodoende kwam het in me op om het even hier te plaatsen.
Maargoed, had ik misschien beter niet kunnen doen dan!
Wij zijn zelf in Mei een week in Alanya, maar dat even terzijde. B)
ahhh ik vind het wel lief dat je aan andere mensen gedacht het hoor!!!
maar ik snap ook dat myrna er totaal niet heen zou willen en volgens mij mag ze dat best zeggen… maar dat wil niet zeggen dat iemand anders er dan ook niet meer wil werken… ieder z’n eigen mening…
er is inderdaad een topic over geweest en wat beppie al zei die was niet echt positief… maarja dan nog vind ik het wel lief dat je dit er ff op gezet hebt… want misschien is er iemand die er wel wil werken en die heeft er dan misschien wel iets aan…
iedereen mag erop zetten wat ie wil, zei, het dat er geen scheldwoorden gebruikt worden, nogmaals mijn keuze is het niet om daar a, te werken b, vakantie te vieren, maar ik vind het wel aardig van iemand om dit hier op te zetten voor evt. werk is niets mis mee
jan
zo zo, ik heb weer een kleine rel veroorzaakt merk ik!!!
maar t was absoluut geen aanval op jou hoor, roanna!
iedereen moet t zelf weten en als iemand daar wil gaan werken, veel plezier! maar mij krijgen voor geen goud daar naar binnen…
Ik lees nu op 2 forums dat dit hotel personeel aanwerft onder goede voorwaarden. Als ik het goed begrijpt dan is dit een nederlands hotel in Kemer,volledig ingericht naar de normen en begrippen van de nederlanders.Zo iedereen die graag in Turkije werkt waarom dan niet onder landgenoten werken waar iedereen dezelfde taal spreekt.Sorry zovelen onder jullie willen hier graag een job,waarom dan niet proberen.Het hotel moet nog geopend worden en is nieuw. Oke,al lijkt het dan op een amsterdamsstation en is er een voldendamshuisje aanwezig dan kan de werksfeer er toch ook prima zijn.Als het toch om een job te doen is.Tenslotte,andere europeanen komen hier ook europese zaken opstarten zoals friettenten en nederlandse restaurants en die draaien overal goed over gans Turkije. Waarom dan een holands hotel in Turkije geen kans geven ?
Buiten het hotel doen de klanten dan nog wat ze willen.zovelen vragen is de keuken wel goed of europees als ze uitleg over een hotel willen. Zo dit hotelmanagement wil alleen nederlands personeel in dienst nemen,ook een nederlandse kok. Zal dan wel een goede keuken moeten zijn.Ik denk zelfs dat er echt mensen graag zo een hotel zullen uitkiezen in Turkije als ze de eerste keer komen en dan langzaam turkije kunnen leren kennen.Dus zoals ik ik lees zijn er zeker nog banen open.Als je niet probeert kan je het niet weten,soliciteren kost geen geld en als je toch echt een job hier wil,waarom niet ? Na de werkuren kan je nog op stap in Kemer ? maar ik weet het,Kemer is rustig en het is Marmaris, Kusadasi of Alanya niet . Mischien houd dit jullie een beetje tegen.
groetjes
Franka
Toch vraag ik me af als er alleen NL personeel zal rondlopen of dit hotel het gaat redden?
Bijvoorgeeld:
Als ik de reacties beluister staat niet iedereen te trappelen om naar zo’n hotel op vakantie te gaan of om in zo’n hotel te werken. Ik ben bang dat het NL personeel dat daar wel toe bereid is ook hogere salariseisen zal stellen dan gebruikelijk in TK. Dit zal er dan ook toe gaan leiden dat de prijzen daarop aangepast moeten worden. Daarmee valt er dan ook weer een categorie mensen af om dit hotel te bezoeken.
Dan het punt van gastvrijheid en service. Probeer maar eens NL personeel te vinden die dezelfde gastvrijheid en service kunnen geven als de Turken.
En dat dan ook zeker nog na een aantal maanden van 14 uur per dag werken. Het zijn maar weinig NL die dat in zich zullen hebben.
Ik ben dus reuze benieuwd of er t.z.t. toch niet ook Turks personeel zal rondlopen.
Diep in mijn hart gun ik iedereen altijd het beste, maar nog even en Turkije is Turkije niet meer. Zie bijv. de AI-formule. Voor mij hoeft dat niet, want op die manier komt het geld alleen maar bij de grote concerns terecht i.p.v. bij de kleine man.
Ik kan me nog goed herrinneren dat wij in NL ook niet stonden te juichen dat de poorten van de voormalige Oostbloklanden open zouden gaan. Velen vreesden hier toch ook voor hun baan.
Voor een natuurramp trekken we de knip open om over ons hart te kunnen strijken dat we weer een goede daad verricht hebben en vervolgens trekken we het brood uit de mond van bijvoorbeeld de toch wat minder bedeelden in Turkije, die in de zomermaanden zo hard moeten werken om geld te verdienen zodat ze ook in de winter redelijk kunnen overleven.
Ik weet het, het is maar een druppel waar we nu over praten, maar die druppel kan wel eens een grote plas worden, enz.
Op kleinschalig gebied iets typisch NL voor sommigen die daar behoefte aan hebben OK, maar laten we het niet overdrijven, zodat het overal wordt zoals in NL.
Overigens lijkt me dit hotel juist veel leuker voor Japanse of Amerikaanse e.d. toeristen.
Maar ja, ieder zn smaak. Ik vind ook dat het hotel moet kunnen, maar dan liever met wat gemelleerd personeel.
Nu ik stop ermee want het wordt een veel te lang verhaal zo.
Het hotel wens ik veel succes, maar dat wens ik altijd iedereen toe!
Nou nou wat een kritiek al op een hotel dat nog niet eens open is…!!Nou ik heb geboekt naar dit hotel en ik weet toevallig dat er heel veel boekingen al plaats gevonden hebben…er zijn DUS wel mensen die er behoefte aan hebben om in zo’n hotel hun vakantie door te brengen.
EN ik heb er zin in!!!
En ik vind best dat je je eigen mening mag geven maar doe het dan wel op iets dat zich al bewezen heeft…
Er zit nog altijd een verschil tussen een eigen mening en kritiek!
Een mening vorm je in de loop der jaren en is gebaseerd op veel ervaringen en het geldt derhalve in het algemeen.
Een mening kan je ook bijstellen als bijv. blijkt dat er toch grote behoefte is aan iets dergelijks. Het hoeft dan nog steeds niet je eigen persoonlijke smaak te zijn.
Kritiek (positief of negatief) geef ik pas nadat ik iets ervaren heb!
Dus het is geen kritiek!
Je hoort mij niet zeggen dat je er geen fijne vakantie zal hebben!
Het is toch fijn dat we niet allemaal hetzelfde willen, zo kan iedereen zijn eigen plezier beleven.
Alleen kijk ik altijd iets verder en stel mezelf dan de vraag: hoe ik het zou vinden dat ik die fantastische vakanties en alle andere voor ons zo gewoon geworden (luxe) dingen niet meer zou kunnen ervaren, omdat anderen mijn inkomstenbron wegnemen!
Alhoewel mijn eigen ego het uitgangspunt is om op vakantie te gaan, vind ik het persoonlijk een heerlijke gedachte dat een ander daar ook plezier aan beleeft. Mijn mening dus!
of je nou in een turks hotel zit of in een nederlands, ik zou het allebei graag willen. want turkije is turkije.
ik heb gesolliciteerd…helaas was de procedure al afgelopen.
Wat jammer dan voor je dat de procedure afgesloten is! Was er waarschijnlijk toch ** veel** belangstelling voor! Het lijkt mij ook een heel leuk hotel met een hele leuke opzet.
Nouja, over een paar maanden weten we meer, als de mensen er van terug komen.
HAHAHHAHA ik heb et gezien!!
jeetje zeg! Ze hebben bijna heel NL in het klein nagebouwd!
Maar mij ga je nooit vinden hier, als ik naar Turkije ga, wil ik NL vergeten!! Wat een id zeg… <_<
Blijf dan toch gewoon thuis, ook veel goedkoper…
tsja, vond t best grappig eigenlijk.
wil best wel es n kijkje gaan nemen als t af is.
Ik ben strax ook 6 maanden weg en mocht ik nou heimwee krijgen dan ga ik daar gewoon effe een haring halen :lol:
als ik t eerder geweten had had ik vast nog gesolliciteerd ook.