Werken In Turkije?

He ik heb het weer gemist hoor…Hoe zag het eruit???

Groetjes, Diamond

het had een hoog madurodamgehalte hahaha, maar dan weer in t groot… molens, grachtenpandjes en de dam allemaal op 1 hoopje :smiley:

Zaten er ook al gasten in, of is het nog niet open? Wat een idee zeg, om zo’n hotel te gaan beginnen. Ga ook maar 's nadenken, misschien wel een gat in de markt :smiley:

Groetjes, Diamond

als ik goed heb opgelet opent ie in mei a.s. zijn deuren.
dat is over ruim een maand, maar twas volgens mij nog lang niet klaar :unsure:

en was alles trouwens ook al volgeboekt vertelden ze d’r bij…

Voor diegenen die het gemist hebben en het toch willen zien, kunnen waarschijnlijk eind van de week in het archief bij RTL Editie NL kijken.

Ik heb het wel gezien, tja, ik zou zeggen, laten we even wachten wat de mensen eind van het seizoen erover te melden hebben.

Persoonlijk vond ik het er heel leuk uitzien, voor zover je het kon zien dan. Maar of men hier op zit/zat te wachten? Ik weet het niet!

Hmmm ik heb het weer eens gemist maar vanavond om 22.30 uur komt weer een Editie NL dus mischien nog hoop, dat wil ik wel eens zien!

Groetjes…
~Deniz~

Balen, dacht dat jullie om 22.30 bedoelden!!

Volgens velen kun je hem op kras nog volop boeken!!! En in september voor het “zachte” prijsje van 700 pp pw!

Ga toch nog ff kijken om 22.30, wie weet!
Annemiek

zal vast nog wel komen vanavond!!!

t hotel moet over drie weken zijn deuren openen maar is nog helemaal niet af!!! haha en kun je nagaan dat t een turkse ontwerper heeft bedacht allemaal!!
volgens de nederlandse eigenaar is t hotel in zijn laatste fase bezig, de finishing touch… nou, t was dus nog helemaal niet af en zelfs de molen stond er nog eens niet, alleen t frame ervan!! haha
ze zeiden dat t in mei helemaal vol was geboekt en voor t hoogseizoen waren nog maar een paar kamers verkrijgbaar!!!
nou, mij zul je er niet zien, als ik pindakaas of appelmoes wil dan vraag ik wel of iemand t mee kan nemen vanuit nederland!!!

hoi roanna…

ik lees je reactie nu pas…
er zal waarschijnlijk idd wel veel belangstelling zijn geweest…
ik ben dan ook erg benieuw hoe de mensen die daar zijn geweest het gehad zullen hebben…
afwachten maar

groetjes filiz

Hahaha een hotel naar NL gebouwd. Inclusief de visvrijdag en de woensdag gehaktdag!! Echt ernstig!
ook kun je in de Zeeuwse buurt haringen halen en je kunt krokketten uit de muur halen!!! :blink:
Waarom ga je dan in vredes naam nog naar Turkije???
Kan me wel voorstellen dat turken of andere niet NL bewonders het wel heel interessant vinden, hahahaha! Turkije en Nederland in 1 dag bezocht :stuck_out_tongue:

Groetjes Rieneke

Originally posted by Kelebek@28-03-2005, 22:10:29
** Hahaha een hotel naar NL gebouwd. Inclusief de visvrijdag en de woensdag gehaktdag!! Echt ernstig!
ook kun je in de Zeeuwse buurt haringen halen en je kunt krokketten uit de muur halen!!! :blink:
Waarom ga je dan in vredes naam nog naar Turkije???
Kan me wel voorstellen dat turken of andere niet NL bewonders het wel heel interessant vinden, hahahaha! Turkije en Nederland in 1 dag bezocht :stuck_out_tongue:

Groetjes Rieneke **

en toch zijn er zat mensen die het prachtig vinden :slight_smile:

ben ook benieuwd aan het eind van het seizoen hoe het was

Op zich idd wel een grappig id, maar ik zou er zelf nooit echt een vakantie heen hoeven gaan.
kan me op zich wel ergens voorstellen dat het wel veel mensen trekt.
Maar ik ga toch mede voornamelijk naar Turkije om NL te ontvluchten…
Maar goed begrijp op zich wel dat het wel veel mensen trekt…’

Groetjes Rieneke

en vooral als je dan ziet wat je voor een reis naar ‘eigen land’ moet betalen!!! echt niet normaal, want goedkoop is anders!! :stuck_out_tongue:

Heey,

Ik zie jullie reacties allemaal en wat zijn jullie bijna allemaal negatief.
Ik ga er werken over 2 weken met nog 10 anderen nederlanders. Een vakantie met kleine kinderen is het juist goed, kinderen eten nederlands, dan dat ze lopen te zeuren van dat lust ik niet.

En voor ons heeft het juist veel voordelen. Als je naar 6 weken het turkse eten zat wordt dan kunnen we gewoon overstappen naar nederlands eten. We krijgen beter betaald dan het turkse personeel. We krijgen veel dingen extra. Je hebt het hier veel beter dan als je gewoon in een hotel gaat werken. want eigenaar zorgt dat we het hier goed krijgen.

Dit hotel is wel duur maar je krijgt echt bijna alles. Dus ik denk dat je als gast niets te klagen hebt.
:smiley:

Groetjes
Ik

Hey Liaberg,

Ik denk dat de meeste mensen het met je eens zijn. Ik wel in ieder geval, het lijkt me het perfecte hotel voor als je met kinderen bent, want de meeste werknemers daar zullen Nederlands zijn en er is Nederlands eten dus inderdaad geen gezeur. Zelf zou ik simpelweg nóóit naar iets dergelijks gaan, omdat ik niet op vakantie naar Nederland wil. Ik ben helemaal niet zo into Nederland. En ik denk dat de meeste mensen op dit forum het daarover eens zijn.

Daar gaat dit topic dan ook over.
Ieder zijn mening.

Ik zeg zeker niet dat het hotel slecht is, en volgens mij zeggen de meeste mensen dat eigenlijk niet.

De meeste mensen zeggen dat ze niet snappen waarom je naar Nederland op vakantie zou gaan, voor veel geld, terwijl je dan net zo goed een dagje Amsterdam kan doen.
Daar ben ik het mee eens…

Naja, ik wou alleen maar zeggen dat de meesten hier niet negatief zijn, maar gewoon zelf niet naar dat hotel zouden gaan. De redenen mag ieder voor zich hebben en ieder heeft zijn eigen mening, toch?

(zo ik denk dat ik mezelf nu wel drie keer heb herhaald :S… :wink: )

Ik ben het helemaal met Maretje eens!!
Ik zeg niet dat het een slecht hotel is, helemaal niet…maar ik begrijp gewoon niet zo goed, waarom je naar een Nederland in Turkije op vakantie gaat…
Geef mij maar gewoon helemaal Turkije, ik ben ook helemaal niet into NL
Maar ik geloof best dat het een heel goed hotel is, maar gewoon niet mijn smaak.

Groetjes Rieneke

precies.

weinig meer aan toe te voegen.

en persoonlijk :wink: als ik dan toch zin heb in friet, er zijn in antalya, alanya, marmaris enz… zat eetgelegenheden waar je dat ook kan krijgen.

het zal een prima hotel zijn en ook voor bepaalde mensen heel handig maar zelf… nee bedankt :smiley:

het is wle een luxe hotel hoor met bioscoop en bowling baan enzo
in veel andere hotels zie je dat niet maar als je liever niet in dat hotel zit ga dan naar gand gul beach is in kemer in de zelfde straat als orange country. is wel een turks hotel en ook gezellig.

Hoi.

Voor diegenen die de uitzending over Orange County gemist hebben, je kunt het na zien op internet, op RTL.

www.rtl.nl/actueel/editienl/

Kijk bij week 13 naar item: Amsterdam aan de Middellandsezee.

Veel kijkplezier. Mvg, Roanna

Beste Myrna,

Ben het stellig met Franka eens;wij hollanders voelen ons prettig in onze eigen omgeving.Dit is gecreeerd op 4000 km afstand van Nederland.Het zonnetje schijnt,waar maak jij je druk om.

Jullie forumbeheerder,

Hans.