Orange

Dat snap ik ook wel!!!DAt er mensen zijn die daar echt niet naar toe willen…maar moet dat dan op zo,n botte manier gezechd worden ieder keer??ER zijn dus ook mensen die er wel heen willen …

Ik mag mijn mening toch ook wel geven?

Niemand die zegt van niet, maar als je de topic goed hebt gelezen gaat deze erover dat we dit dus niet zien zitten!!!

En als jij dan komt met de kreet dat je iets meer respect wilt, respecteer dan ook onze topic! En dat we er dan bot op reageren komt doordat wij ook een mening hebben, en zo is het cirkeltje weer rond.

Nogmaals, de topic begon over hoe vreemd, op z’n zachtst gezegd, wij dit vinden, en daaruit onstaan die opmerkingen! Als je niet op de reakties zit te wachten die je gekregen hebt, had je niet moeten reageren.

Nogmaals ik hoop wel dat je er een fantastische vakantie doorbrengt, en het wel is wat jij ervan verwacht
Annemiek

Ik heb deze dicussie even gevolgd, maar sorry, ik ben het met Beppie en de andere eens, Laat Turkije alstublieft Turkije blijven!!!
:wink: :stuck_out_tongue: :wink: :stuck_out_tongue:
Natuurlijk geniet een ieder op zijn/haar eigen manier, maar denk niet als je zo’n resort bezoekt dat je in turkije geweest bent!
:ph34r:

Het wordt heel leukk

Hihi het hotel zorgt in ieder geval voor wat leven in de brouwerij…Paar dagen niet hier geweest maar moest eerst ff bijlezen :stuck_out_tongue:
Dat smaken verschillen zien we hier maar weer. De één wil er niet eens voor niks naartoe (alhoewel ik geen nee zeg tegen een gratis vakantie :smiley: ) terwijl de ander het wél leuk lijkt…
Ik ben in ieder geval erg benieuwd naar de eerste reacties van mensen die er zijn geweest.

Groetjes, Diamond

En even voor degene die dit topic heeft opgestart: super dat je meedenkt met de mensen die op zoek zijn naar een job in Turkije!

Ben wel benieuwd hoe het ondertussen met dit hotel is. Helemaal na de discussie die er hier toen was over dit hotel :smiley: Heb er eigenlijk nooit iemand over gehoord die er was geweest…

Groetjes, Diamond

Mijn mening…ik vind het een verkrachting van Turkije…als ik dat even zo mag uitdrukken…Maar…misschien vinden Turken die op vakantie gaan in eigen land het wel leuk om dan naar dat hotel te gaan…Dan zie ze Nederland en hebben ze toch gegarandeerd goed weer…Maar met alle respect snap ik niet dat je er als Nederlander heen wil…wat is een reden om daar te verblijven…nee…dat snap ik niet… :unsure:

Hihi de discussie komt weer op gang :stuck_out_tongue:

Groetjes, Diamond

heb de vorige discussie gelezen maar vind het echt nutteloos…daarom heb ik er ook duidelijk in gezet dat het MIJN MENING…is en MET ALLE RESPECT voor de mensen die er wel heen gaan…Maar ja…we zien wel

Het hotel is enkele maanden geleden in totale chaos opgestart. De eerste gasten kwamen terecht op een bouwwerf. Er is zelfs een afzonderlijk forum over geopend omdat de vakantiereiswijzer op sommige dagen bijna een chatbox werd. Intussen is één en ander tot rust gekomen en draait het hotel op volle toeren, hoewel nog niet alle faciliteiten beschikbaar zijn. De ene vindt het fantastisch en de andere heeft kritiek, zoals dat wel meer gaat. Maar mijn uitgangspunt is en blijft hetzelfde: dit ding heeft geen gram authenticiteit en Turkijë is veel te mooi om het door dergelijke gedrochten te laten verknoeien.

Geert