Ik vroeg me af hoe jullie het liefst vakantie vieren…
Ik hoop dat je bij je keuze ook kunt zegge waarom je dat kiest…
Ik ga voor een app want dan heb ik/wij alle vrijheid om alles te doen wat we willen.
Ook zitten die vaak dichter of in het centrum, wat voor ons ook een pre/must is.
Annemiek
Ik heb gekozen voor een hotel met halfpension. Vindt het altijd fijn om het ontbijt en het avondeten inbegrepen te hebben en om 's middags lekker ergens te gaan lunchen. En als er een avond bij is dat het eten ons niks lijkt of we gewoon zin hebben om ergens te gaan eten dan doen we dat. In september gaan we voor het eerst naar een hotel in Turkije op basis van all inclusive, ben erg benieuwd hoe ons dat zal gaan bevallen.
En jijzelf dan?
Groetjes, Diamond
Ik heb ook voor een appartement HP gekozen omdat ik het altijd wel lekker vind dat je tussen de middag dan zelf ff een leuk restaurantje uit kan zoeken of gewoon ordinair een zak chips naar binnen kunt werken. Ontbijt en avondeten vind ik altijd wel makkelijk als dat erbij zit
Maar natuurlijk gaan we ook s avonds wel eens ergens anders eten. Dit jaar hebben ook wij voor het eerst AI hotel en het zal mij benieuwen of het gaat bevallen, maar dat horen jullie bij terugkomst wel!
Ik heb ook gekozen voor een hotel HP, ontbijt die klaarstaat is altijd leuk op vakantie en avondmaal ook. Maar S’middags ga ik graag eens van de plaatselijke keuken gaan proeven als ik honger heb, of ik eet niets. Ik vind het altijd leuk om eens Kebab of durum of zo in een typisch restaurantje te gaan eten, tussen de sfeer en zo …
Binnen 14 dagen gaan we voor het eerst een All In hotel nemen, ben benieuwd wat het word! Maar het zal me zeker niet tegenhouden om toch nog eens naar het stadje iets te gaan eten!
groetjes xxx
Ik heb appartement gekozen…
Je kunt eten wanneer je wilt. Soms zit je nog wel eens vast aan tijden…
En ik vindt het leuk om elke keer ergens anders te gaan eten, gezellig…
Joanne ![]()
Ik kies voor een hotel met All Inclusive! Vind ik toch wel erg lekker hoor! De hele dag door drinken en eten… Echt luxe!!!
Ben nu 12 keer in turkije geweest en 11 keer All In… Super!!! echt verwennerij!!
Liefs Cyn
app LO
of Hotel LO
wil gewoon lekker zelf kunnen kijken of ik ergens ga eten of niet.
wil niet verplicht als ik ergens ben terugmoeten omdat ik moet gaan eten
Leuk om te leze hoe jullie je vakantie doorbrenge… ![]()
Zal ook zelf nog even een reactie geven: Ik ben in turkije 2 keer naar een HP hotel geweest…natuurlijk goed goed goed goed!!!Maar sinds we AI hebbe ontdenkt wil ik nix anders meer geloof ik…het is gewoon super makkelijk…!!Als je aan het zwembad ligt geen gezeur van pasjes enzow als je drinken wil…Eten wanneer je wil, want het is er tog zo ongeveer de hele dag door…
Maar de 3 keer dat we AI hebben gehad was het een hotel/resort combi…Zelf lagen we dan in een van de huisjes…Ik vind dat superfijn…Maar een hotel vind ik ook nog wel goed dusssss…
Voor mij AI en het liefst nog in een hotel/resort combi ![]()
En natuurlijk gaan wij ook wel eens smiddags buiten het hotel eten/drinken ensow…We voelen ons niet echt verplicht om in het hotel te blijven…
groetjes yvonne
Ik kies ook voor All in. Omdat het wat geld betreft tegenwoordig weinig uitmaakt of je hp lo of allin boekt, en het gewoon heel makkelijk is om langs de drankjes automaat te lopen (zeker als dat om de 5 minuten is omdat je alweer het gevoel hebt uitgedroogd te zijn met +40 graden
)
En als het eten je niet bevalt kun je altijd nog buiten de deur eten…kost niks??? ![]()
groet canis