Geef ook even een korte motivatie waarom je hiervoor kiest!
Groetjes, Diamond
Geef ook even een korte motivatie waarom je hiervoor kiest!
Groetjes, Diamond
Heey, ik heb gestemt op logies-ontbijt, omdat ik het heel handig vind dat het ontbijt s’ochtends dan al voor je klaar staat!! En dat je er dan vroeg voor moet opstaan vind ik niet zo’n probleem, heb je nog een hele dag voor je EN als je toch nog te brak bent, kruip je na het ontbijt gewoon je bedje weer in
Avond eten vind ik juist wel fijn om zelfs te regelen, ik vind et niet zo leuk om altijd maar in het hotel te eten. Het is juist leuk om in verschilllende restaurantjes te eten
Ben benieuwd wat de rest vind
*Diamond waarvoor zou jij eigenlijk kiezen?
Groetjes Rieneke
Wij hebben eigenlijk alle keren dat we naar Turkije zijn geweest tot nu toe gekozen voor Halfpension. Vindt zo’n ontbijtbuffet altijd heerlijk, lekker begin van weer een nieuwe dag! Eet dan ook vaak gebakken eitjes en andere dingen waar ik thuis niet de tijd voor neem. 's Avonds eten we meestal wel in het hotel, en als er een avond niet echt iets naar onze smaak is, dan gaan we lekker de stad in om ergens te eten. Lunchen doen we elke middag bij een ander tentje, heerlijk!!
De eerste keren dat ik met m’n vriend op vakantie ging, hadden we altijd logies. De laatste twee jaar hebben we all-inclusive gehad, lekker makkelijk, maar soms toch wel de behoefte om het hotel ff te ontvluchten en ergens anders te gaan eten.
Groetjes, Diamond
Hoi!
Ik ga ook voor de logies met ontbijt! Een leuk appartementje , waar je alle vrijheid heb van waar en wanneer je wil gaan eten. Maar inderdaad, ontbijt is heel belangrijk voor de start van de dag!
Gr. Magda
Wij hebben altijd voor hp gekozen, maar nu gaa we voor het eerst naar een ALLIN Hotel in turkije. Voorheen hadden wij altijd een hp hotel in Turkije.
groetjes besmile
All Inclusive! Vorig jaar voor het eerst gedaan, omdat ik hier heel vreemde ideeen over had, maar het is zo goed bevallen dat ik nooit meer anders wil!Zoveel keuze… mmmmm…
ALL INCLUSIVE!!!
Voor mij tenminste. Dat heb ik nu een paar keer gedaan en ik wil niets anders meer. Geen gedoe met boodschappen doen als je bijv. n appartementje hebt en je hoeft ook niet na te denken waar je vandaag weer es gaat eten…? En besluit je om lekker uiteten te gaan, ook prima. In de hotels waar ik tot nu toe was, was het eten overigens uitstekend, dus uiteten was ook niet noodzakelijk.
Verder geen gehannes met je portemonnee als je n drankje wilt bestellen bij het zwembad of strand. (Plus: zo raak je 'm tenminste ook niet kwijt)
En voor t geld hoef je t ook niet te laten; AI is vaak maar een paar tientjes duurder B)
Zoals gewoonlijk heb ik natuurlijk weer eens iets anders dan de meeste, ik wil(wij willen ) het liefst logies.
Gewoon een app, alles op je eigen tempo.
Ik ben meestal 's ochtends het eerst wakker, bakkie koffie/peukje op het balkon met een boekje of game-boy. 2de Bakkie en meteen eentje brengen aan mijn wettige vechtgenoot. Wat opfrissen, naar het bakkertje of de supermarkt voor brood. Ff een komkommertje, wat tomaat en kaas en ei en het perfecte ontbijt.
De rest eten we wat en waar we zin hebben en op de tijd die uitkomt. Ik houd er niet zo van om met m’n bord in de rij te staan, mijn hubbie nog minder!
Nog 33 nachtjes slapen en dan zien de dagen er dus weer zo uit. Errug vervelens :lol: !!
Annemiek
All inclusive: vind het ideaal. Je hoeft je portemonnaie niet mee te nemen als je op het strand gaat liggen want al het eten en drinken zit al bij de prijs inbegrepen. Maar ik ben niet iemand die de hele vakantie bij het hotel blijft hangen. Ik wil ook wat zien van de omgeving en eet ook regelmatig buiten het hotel.
met mijn ex steeds LG gedaan, waren we veel vrijer om laat uit bed te gaan, veel vrijer voor wat we wilden.
denk dat als ik zelf weer met fam. of vrienden ga, het of LG of LO word
AI is het voor mij helemaal ik vind het prima op die manier.
Een week lang geen boodschappen doen is voor mij al vakantie.
En wil je ergens anders eten nou dan doe je dat gewoon.
bomax
Ik heb het allemaal al gedaan en mijn voorkeur gaat zondermeer naar LO, alleen, dat kan je bijna nooit boeken meestal ben je verplicht om minimum HP te nemen. Wij vinden het leuk om een stad/omgeving te verkennen en daar hoort natuurlijk ook een culinair hoofdstuk bij.
Verder wil ik opmerken dat wanneer je een reis aan bodemtarief boekt (vaak is een week HP nauwelijks duurder dan een afzonderlijk vliegticket), dan is de catering vaak een post waarop wordt bespaard. In zo’n geval gaan we er vooraf van uit dat het diner niet veel soeps zal zijn en calculeren we buitenshuis eten in het budget, dat helpt frustraties te voorkomen.
AI hebben we 1 x gehad en wat mij betreft nooit meer. Niet zozeer vanwege de slechte kwaliteit maar omwille van de mentaliteit die dit bij sommigen blijkbaar opwekt. AI is voor hen alles (en vooral drank), op elk moment van de dag en in een zo groot mogelijke hoeveelheid. Als zo’n dronken lul dan om 10 u 's ochtends in de lift al staat te kotsen, dan heb ik het wel gehad.
Geert
wij nemen deze zomer voor het eerst AI
kan iemand me daar meer over vertellen en hoe dat werkt enzo
Bedankt B)
heyzz…
nadat we vorig jaar all in hebben gehad willen we nu niks anders meer.
lekker de hele dag door van de turkse keuken genieten hmmm
wij hadden vorig jaar ontbijt en laat slapers ontbijt erg handig!! tussen de middag kon je op het strand en gewoon in de eetzaal eten. om 4 uur was er koffie of thee met gebak (heel veel gebak) 's avonds gewoon eten in eetzaal en om 12 uur 's nachst was er midnight snack. tussen door kon je gewoon drinken wat je wou zonder dat je daar extra voor betaald. misschien dat ‘zomervakantie’ iets aan deze informatie heeft.
groetjes
filiz
Hoi,
Wij gaan altijd naar een appartementje, klein niet meer dan 50 eenheden.
Blijft het gezellig en persoonlijk. Lekker op je eigen tijd ontbijten, ff naar het kleine supermarktje en bakkertje, heerlijk op het balkonnetje eten en dan zien we de rest wel weer.
Wij gaan altijd met onze meiden op vakantie en dan zit je vast aan het hoogseizoen, dan moet je zeker bij een hotel in de rij voor het eten. Daar hebben wij al helemaal geen zin in.
Toen wij nog met z’n tweetjes gingen, gingen we meestal in een hotel met ontbijtje.
Nog 33 dagen en 32 nachtjes slapen, en dan gaan we er weer voor!!!
groetjes Ilse :blink:
Nu ik hier toch ben, stem ik ook maar even mee.
Wij hadden half pension en gaan daar ook nu weer voor. Persoonlijk vinden wij (mijn man en ik) dit het prettigst. Het geeft het gevoel echt op vakantie te zijn en niets te hoeven doen. Heerlijk!
Kennissen van ons gaan binnnkort voor het eerst, AI doen en wacht even hun reactie,s af. Het lijkt mij ook fijn.
Mvg, Roanna
Hou niet van all inclusief, vind het zelf vreselijk! Je bent gewoon teveel aan het hotel gebonden! En dat terwijl je voor een paar eurootjes kunt eten waar je wilt in Turkije! Geef maar maar gewoon een ontbijtje das genoeg!
ik heb logies gekozen want ik vind t altijd veel leuker en gezelliger om de lokanta’s op te zoeken…
en vaak blijf ik ook gewoon bij vrienden eten dus kost me anders dubbel geld als ik hp of all inc. zou boeken!! :lol:
en geloof me, niets is beter dan bij de turk thuis te eten!!
zij weten precies wat lekker is!!
mijn eerste paar vakanties in turkije hadden we hp geboekt…
maar sinds we vorig jaar all inn hadde gehad wil ik niks anders meer…was echt een toppertje!!
en het prijsverschil tussen all inn en hp was bij ons dat hp er veel duurder uitkwam aangezien we veel dronken en smiddags nog wel eens een hapje bestelde…
voor mij dus all inn!!
groetjes yvonne
Maar als je all-in neemt, zit je dan niet ver van het centrum af?