Ik wil graag dat jullie wat tips geven. Ik ben werkelijk GEEN reiziger, ben enkel in duitsland, england en belgie geweest, maar wil graag verder, met het gezin. Wij zoeken naar een 4-5 sterren hotel.
Wij willen graag All-Inclusive, een plek waar bier geschonken word (voor mijn vader en mij :C).
Het moet vlakbij het strand liggen. Hotel moet ook een zwembad hebben.
Over kosten kunnen we hoog gaan, wij gaan uitgeven > En kijken waar we uitkomen. Tips?
Belangerijk om te weten: Graag met vliegtuig, lijkt ons gaaf!
Hoe lang willen jullie gaan? Willen jullie ook cultuur of alleen zon en strand?
All inclusive hotels zijn te vinden in veel landen, bijvoorbeeld Turkije, Egypte, maar ook Mexico, Indonesië en Thailand. Kijk bijvoorbeeld eens op Arke of Sunweb.
Ik zou zeggen probeer eens een keertje het zuiden van Thailand. Daar heb je genoeg luxe hotels waar je weliswaar geen all inclusive hebt, maar je hoeft je resort niet af als je wilt eten en drinken. Het voordeel is wel dat je altijd warm weer hebt, desnoods met je hotel aan de kust en het levensonderhoud is veel goedkoper dan in europa. Even ongeveer 12 uur vliegen en je bent er. je zult er zeker geen spijt van krijgen.
Ik ken zat mensen met slechte ogen en zelfs blinde mensen die genieten van het duiken. Maar als je het niet wilt, moet je het niet doen.
In dit draadje zijn verschillende opties langsgekomen met welke landen wellicht een mogelijkheid zijn, nu is de keus aan jullie om te overleggen en uit te zoeken wat jullie willen. Internet kan een goed hulpmiddel zijn, en anders raad ik je aan eens langs een reisbureau te gaan.
Wat dacht je van de zuidkust van Kenia?
Zat fantastisch mooie all-inclusive resorts hier, Southern Palms Beach Resort (mijn favoriet), Neptune, Papillon… allemaal aan het strand, met zwembad, met halve liters Tusker of Pilsner (bier) en genoeg andere leuke dingen te doen voor het hele gezin!
Ik woon zelf hier aan de zuidkust, dus als je nog info over uitjes ed wilt of andere vragen hebt, mag je me altijd een pb sturen!