Reisgenote gezocht: 2 weken all-inclusive vakantie eind mei 2013 in Zuid-Europa

Hallo dames!

Ik zoek een leuke, vlotte, gezellige reisgenote tussen de 40 en 50 jaar (hetero) die makkelijk in de omgang is en die met mij mee wil naar Turkije, Griekenland, Bulgarije of ?? eind mei 2013 (rond pinksteren) voor 2 weken voor een all-inclusive vakantie. Waar in het buitenland maakt me niet zo veel uit als het maar binnen mijn budget valt, lekker warm is (boven de 23 graden of warmer eind mei) en er veel inclusief is en de referentie’s goed zijn.
Ik ben dol op zon, zee, strand, zwembad en lezen. Ik ben geen uitgaanstype. Het gaat er mij vooral om om te relaxen en van de zon en zo veel mogelijk van het all-inclusive te genieten, dus niks geen uitgaan of geflirt met mannen o.i.d.

We hoeven niet 2 weken alleen maar in het resort te blijven. Het lijkt me leuk om een aantal keer een uitstapje te maken, om wat van de omgeving te zien of een plaats of markt te bezoeken. Of een paar keer ergens wat te drinken (of niet, als we daar geen zin in hebben.) Ik schrijf bewust een paar keer, want ik wil zo veel mogelijk gebruik maken van het all-inclusive wat het hotel te bieden heeft. Anders hoef je ook geen all-inclusive te boeken, vind ik.

Uiteraard kunnen we elkaar wel vrijlaten, maar dan denk ik eigenlijk alleen aan uitstapjes overdag. Ik vind het niet gezellig om alleen te eten of de avond alleen door te brengen. Daarvoor ga je niet samen op vakantie. Ik wil ook geen “aanhangsel” zijn voor een reisgenote die al een vriend in Turkije of ?? heeft zitten of er daar één gaat zoeken, zogezegd. Dus als dat zo is, of je bent dat van plan, hoef je mij niet te benaderen.

De kosten delen we uiteraard. Ik heb een budget van Euro 750,00 voor de totale kosten, dus incl. evt. excursie’s. Het is me in mei 2012 ook gelukt om 2 weken in een uitstekend all-inclusive resort in Turkije te verblijven voor euro 650,00, dus het is wel mogelijk. Eventueel wil ik daar (LTI Lycus Beach in Alanya, Turkije) wel weer verblijven.

Ik ben zelf 42 jaar, single, bewust geen kinderen, slank, werk fulltime als secretaresse en ben rustig maar ook spontaan en gezellig als je me wat beter leert kennen. Ik woon in Beverwijk, dus als je in de buurt woont, is dat wel handiger voor de kennismaking, maar als je verder weg woont (in de randstad), dan is dat ook niet zo’n probleem.

Ik hoop snel een mailtje van je te ontvangen. Dan kunnen we kennismaken en als het klikt, een leuke all-inclusive vakantie gaan uitzoeken!

Ik heb er zin in!

groetjes,
Diana