Hoi, ik ben een vlotte/moderne jonge vrouw van 38 jaar en zoek een reisgenote (vr)!
OPGELET: MENSEN DIE AL GEREAGEERD HEBBEN OP EEN OUDERE OPROEP VAN MIJ SVP REAGEER NOGMAALS OP DEZE OPROEP! BEDANKT
Met mijn man (en zoontje, 4jr) heb ik afgesproken dat ik lekker een weekje naar de Turkse zon kan gaan.
Even geen moeder en echtgenote maar lekker even aan mezelf denken!
Mijn ideeen: Turkije, 8 dagen, tijdens of na de meivakantie, zon!, relaxen, lekker eten, all inclusive of niet, kamer delen ivm kosten, paar uitstapjes, terrasje, winkelen, goed boek/tijdschrift aan het zwembad/strand, niets moet (bijna) alles mag. Liefst iemand uit de omgeving van Eindhoven maar het mag ook van elders. Absoluut geen bijbedoelingen!
Wil jij er ook even tussenuit en spreekt het bovenstaande je aan (en je hoeft echt niet getrouwd of moeder te zijn hoor, dit is gewoon voor iedere vrouw) dan zou ik het leuk vinden als je reageert!!!
Ik (vrouw van 34, single, wonend te Maastricht), heb wel zin in een weekje weg!
Zou liefst redelijk low budget willen gaan (maar heb al gekeken en een tweepersoonskamer incl vlucht kost maar rond de 300 euro pp), waarheen maakt me niet zoveel uit; Turkije, Spanje, Portugal, alles is prima, als er maar zon zee en strand is.
Ook een aandachtspuntje: ik kan alleen maar in de week van 16 mei tot 23 mei, ivm een aantal bruiloften en vakantie van mijn collega.
Heb je al iemand gevonden en zo nee, zou jij die week ook kunnen/willen?
Lijkt me wel leuk om eerst een keertje kennis te maken, ik heb een auto dus het is geen probleem jouw kant op te komen.
Ik heb al 3 serieuze reactie’s gehad op mijn Turkije-oproep. Eentje van hen wil ook graag met een groepje gaan en heeft de oproep geplaatst om allemaal naar Hotel Linda 4* (A.I. Ook 1-pers. kamers!) in Side te gaan. Dan maakt de periode niet meer zoveel uit, maar kan degene die daar is / zijn de nieuwkomers weer introduceren, a la kettingreactie. Misschien ook iets voor jou? Hij (Rene) gaat tot 22 mei en ik kom naar alle waarschijnlijkheid 19 mei aan.
Check de site, zou ik zeggen. http://www.stipreizen.nl/SILIN?Period=2008-5