Zomer 2009

Haaallowa iedereen.

Ik wil volgende zomer heel graag naar turkije voor 3 weken met 'n vriendin. Nu ben ik net 16,dus niet heel veel geld :stuck_out_tongue: Weet iemand mss een leuke plek in turkije,waar het goedkoop is,en de hotels/appartement ook niet duur zijn. Ik wil graag vliegticket&hotel samen,ik vind het teriskant om alleen ticket tekopen,en dan daar hotel tezoeken. Vooral in zomer :stuck_out_tongue: Hoop echt at iemand me kan helpen !!!

Hou er rekening mee dat het in de zomer de duurste periode is. Dus je zult al snel zo rond de 500 euro pp kwijt zijn voor een ticket + goedkoop appartementje. Maar als je vaak kijkt bij de diverse aanbieders op internet kom je vast wel een keer een leuke aanbieding tegen. Maakt t jullie trouwens nog iets uit waar je heen gaat in Turkije?Kan nl. ook nog weleens schelen.

Waar in turkije maakt niet uit. Zolang er maar winkelgelegenheden zijn,en een strand. We kunnen vanaf 25Juli,en 4september moeten we weer naar school. Dus tussen die tijd,kunnen we op reis gaan hopelijk. Als iemand me kan helpen,heel graag (A)
Güle Güle,en soiewso tesekkur ederim

Iemand ideeen?

Misschien kun je kijken bij de bekende jongerenreisorganisaties. Zij bieden reizen aan naar Marmaris, Alanya, bodrum Of gumbet en dergelijke. Zij bieden hotels en appartementen aan.

Bij sommige jongerenreisorganisaties kun je al voorboekingen maken. En bij sommige staan de prijzen ter indicatie.

Dankjewel ! Heb je misschien een naam van een organisatie ofzo ? (A)

Begin volgend jaar (ik dacht in januari) is weer de vakantiebeurs, lijkt me dat je daar genoeg info kunt krijgen over jongeren reizen naar Turkije. En anders gewoon langs je lokale reisbureau. Zelfs al zijn er nu geen folders, ze kunnen je daar heel goed helpen je een eerste idee te krijgen over hoe en wat.

@ halfturkje

Bekende:
x-travel (www.x-travel.nl)
go fun (www.gofun.nl)
Beachmasters (www.beachmasters.nl)
Gogo Tours (www.gogotours.nl)
Husk (www.husk.nl)

Via de site kun je boeken en hun gidsaanvragen.

Ze zijn ook allemaal aangesloten bij Anvr en SGR.

Je kan ook kijken bij Traxs/Marysol… Maar 3 weken voor 500euro zal lastig worden denk ik!!!