Hallo,
Graag wil ik weten hoe we het snelste van bangkok airport don muang op het treinstation van bangkok komen om daar op de nachtrein naar surat thani te stappen.
hoe lang is die reistijd ongeveer en hoeveel marge (vertraging vluchten) moeten we om die reden aanhouden om de trein niet te missen.
hoop dat iemand mij kan helpen?
groetjes astrid
Nou ik weet niet hoe laat je gaat arriveren op vliegveld van Don Muang,als je veel tijd moest hebben dan zou ik zeggen neem gewoon een stadsbus richting Hua Lamphong .
Moet je wel zeggen dat tijdens de spitsuren het heel druk kan zijn op de wegen richting Bangkok,ook zijn die bussen soms afgeladen vol.
De makkelijkste en snelste manier om daar te geraken is neem gewoon een taxi het kost je wel zo’n 350 a400 bath en je doet er 40 minuten over.
Meest comfortabel is de taxi, afhankelijk van verkeer 3 kwartier. Maar kan ook zomaar 1,5 uur als je in de spits zit. Een snellere en goedkopere manier is om de taxi te nemen naar chatuchat market en hier op de mrt te stappen. Goedkoop, geen risico op file en je stapt bij hualamphong uit. Moet je alleen met je bagage slepen en als je in de spits rijst zit de metro tjokvol.