Hua Lamphong naar don muang airport

Hallo allemaal,

Ik kom op 12 nov. rond 5/6 uur aan op hua lamphong na een meerdaagse tour. In eerste instantie zou ik hier op de nachttrein stappen naar chiang mai. Echter door werkzaamheden is deze reis gecancelled.

Graag zou ik diezelfde avond nog naar Chiang mai reizen!! echter gaat het laatste vliegtuig om 20.35. is dit haalbaar met bagage etc. en hoe?

Bedankt!

Als je om 5 uur in de metro stapt en bij chatuchak weer uitstap en daar de taxi neemt omzeil je de grootste files, vanaf daar is het nog iets van 15 km naar vliegveld dacht ik. Maar ook dat kan aardig druk zijn en met file kun je alleen al over dat laatste stukje makkelijk 45 minuten doen.

Als je pas om 6 uur bij hualamphong aankomt zou ik het risico niet meer nemen.

Nou wil je zeker spelen ,dan pak je gewoon een taxi van het treinstation (Hua Lamphong ) richting Don Muang Airport (30km ) voor een slordige 385 bath
ben je daar in een half uurtje a 40 minuten.

Maar ook in de Spits? En dan ga ik even uit van een pittige avond spits!?

Trek er maar wat langer vooruit als je midden in de spits zit. Grote kans dat je in het verkeer vast staat :frowning:

:chin:Is allemaal wel heel krap kan je niet een nachtje slapen in Bangkok en dan een vroege vlucht nemen?>>>

Ik heb een vlucht gevonden met thai airways die vertrekt om 21.45 vanaf suvarnabhumi, neem aan dat ik dan voldoende tijd heb? taxi beste optie?

:chin:Als er geen rare dingen gebeuren op die dag moet het wel lukken:dag:

Succes alvast :wink:

Ja of doe ik er rond dit tijdstip beter aan om de metro te pakken naar Phetchaburi en dan over stappen op de airport link??

:chin:Als je niet zeker van je zaak bent en twijfeld nachtje slapen in Bangkok en een ochtend vlucht nemen scheelt een boel stress die dag:dag:

Heb het al geboekt, ga er wel uit dat ik van uiterlijk 18 uur op het station wel om uiterlijk 21.00 bij de incheckbalie sta eigenlijk. twijfel alleen nog een beetje wat mij het minste stress geeft haha openbaar vervoer of de taxi over de tolweg.

Openbaar vervoer met veel bagage is imo wel minder ontspannen dan met de taxi, nadeel is dat je je wel meer bewust bent van de opstoppingen…

Rond spitsuur met veel bagage de metro instappen is altijd lastig. Ik zou een taxi nemen zeker gezien de hoeveelheid aan tijd die je hebt.