Reizen van Suvarnabhum naar Don Muang

Heeft iemand ervaring met reizen tussen beide vliegvelden?
Hoeveel tijd kost dit. kan je het beste met de taxi gaan of bus? En wat kost de taxi ongeveer?
Ik kom aan op Suvarnabhum om 10:00 uur en vertrek om 15:40 uur weer van Don Muang.
Ik heb ergens gelezen dat ik hier minimaal 4 uur voor moet uittrekken.
Klopt dit?

Alvast bedankt, Evelyn

Als het goed is, is de skytrainverbinding naar BKK nu klaar, dat kan een uur schelen. Eenmaal in centraal BKK is het zo’n 45 minuten naar Don Muang.

De 4 uur klopt wel ongeveer, maar dat is een soort worst-case-scenario.
Het is natuurlijk niet zo dat je, wanneer je landt meteen in Thailand bent,
ophalen bagage en paspoortcontrole kan ook zomaar 45 min. zijn.

Vervolgens zou het kunnen dat je met de taxi naar BKK (normaal een uur)ook aardig vast komt te zitten, maar zoals gezegd, als het goed is , is de skytrainverbinding klaar. Neem deze tot Siam square, en neem daar vandaan de taxi. Het kan zijn dat het nog qua afstand gunstiger is om een bij een andere halte uit te stappen, dat hoor je dan wel in de verdere reacties.

Neem een Taxi-meter, en vraag of hij de meter aanzet, zo niet, uitstappen.

Hans.

1 like

Van Dong Muang naar Survarnabhumi kost je dat 500bath,het is ook de snelste manier en je moet niet teveel met je bagage sleuren!!

1 like

:chin:zo als George al schrijft gewoon taxi meter naar Don muang:THAILAND::cambodia:

1 like

Hoi,
En is dit dan te halen in 3 uur?

Gr Evelyn

Hey Evelyn,zoals gezegd gewoon de taxi nemen en hop naar de andere airport… niet stressen,da lukt zeker op tyd en is goedkoop.

Van Survarnabhumi naar Bkk slechts 35 a 40 minuten.
doe er nog 30minuten bij(via de tolweg) dan hebben we een reistijd van 70minuten!! Moest het tegenvallen dan arriveer je hoogstens een tiental minuten later!!
conclusie:40min Survarnabhumi/Bkk
30min van hualampong/Don Muang.
Kom ik uit op 70minuten(is al eens getest geweest)
Dus zit je ruim in de marge van 3uur!!