verzekeren vakantie

Als je op vakantie ziek wordt en naar het ziekenhuis moet is het een ramp om via ziekenfonds of reisverzekering de kosten te laten betalen.ziekmelding doorgegeven aan achmea alarmcentrale, opgegeven in welk ziekenhuis met faxnummer,en zou direct email sturen van aanmelding.48 uur later nog geen email of fax gehad voor oke.De meeste mensen zijn dan al dood denk ik.:confused:

Gewoon nog een keer bellen?

De afgelopen jaren ben ik maar een paar keer naar de dokter/in het ziekenhuis geweest tijdens een reis. Ik heb het bedrag wat ik moest betalen altijd eerst voorgeschoten, en dat heb ik later zonder problemen altijd teruggekregen.

Nou ben is goed ziek geweest(waarschijnlijk iets verkeerd gegeten)was aan het wachten in het vliegveld van Frankfurt en heb naar een “hulppost” geweest voor de eerste zorgen.
Moest toen 45 euro ophoesten,idem zoals bij Jenny nadien de hele som teruggekregen via mijn reisverzekering.

Ben nu na24 uur gebeld door alarmcentrale dat het in orde was.Gelukkig
hoefde ik niet te blijven in het ziekenhuis.De beloofde email is inmiddels ook aan gekomen.Wat een spanning allemaal voor je iets rond hebt.:wereld:

het is het belangrijkste dat je gewoon zo snel mogelijk behandeld wordt. geld komt later wel, dat is in geval van nood echt niet mijn grootste zorg. ik heb altijd iets van contanten en een creditkaart om medische hulp te kunnen bekostigen.

www.bbbverzekeringen.nl

Ben ik in Europa dan maak ik geen grote zorgen. Ben je echter ver van je bed overweeg dan hetgeen volgd : Hoeveel kost je reis ? Hoeveel kost Europ Assistance ? Percentsgewijs is dit laatste niet zoveel. Wie een verre reis onderneemt zonder degelijk verzekerd te zijn blijft liever thuis.

Iedereen die op reis gaat voor een welverdiende vakantie doet er verstandig aan om een kort of doorlopende reisverzekering af te sluiten. Vergelijk hier je reis verzekering! Ik heb zelf voor de ANWB gekozen!!