vervoer van Ministro Pistarini naar centrum

Dinsdag 11 oktober kom ik rond 04:00 uur in de morgen aan op de luchthaven Ministro Pistarini. Wat is de aan te bevelen manier om naar het centrum van Buenos Aires te gaan?

Wat kost een taxi op dat tijdstip ongeveer? Dit om te voorkomen dat de taxichauffeur (veel) te veel rekent.

Alle tips voor wat betreft de taxi (welk bedrijf, waar een taxi te pakken) zijn van harte welkom.

Alvast bedankt!

Hola je kunt met de bus tienda leon, die zet je dan af in het centrum en dan ga je dacht ik verder met een taxi
Maar ik heb er geen ervaring mee
http://www.tiendaleon.com/home/
Ik laat mezelf altijd ophalen door Franco, hij werkt ook voor onderstaand reisbureau, je hebt een vaste prijs en hij heeft een mooie auto en rijd goed!

succes!

Dank voor je pijlsnelle reactie.

Ik lees dat Franco 35 euro vraagt voor een ritje vanaf de luchthaven naar de stad. Dat lijkt me belachelijk veel.

Is het trouwens raadzaam om vooraf in NL wat Argentijnse Pesos te vergaren?

Nee hoor is niet veel. Niet meer dan een gewone taxi. Is toch al gauw 30-45 minuten, hangt af van de drukte, naar het centrum.
ik zou geen pesos meenemen, misschien een paar voor de eerste dingetjes. Maar let op hier in nederland kun je geen pesos krijgen. Beter is om cash dollars/ euro’s mee te nemen, hangt ook weer van de koers af en pesos gaan wisselen op de zwarte markt, scheelt je zo 40% , of beter en veiliger nog bij Bart (bartoloba), hier ook actief op het forum. Stuur me anders maar even een pb dan krijg je zn nummer. je kan ook met bankoverschrijving bij hem wisselen.

Altijd leuk, prijsinformatie uit oude Lonely Planets gebruiken als leidraad. Als je 35 euro voor een persoonlijke transfer van Ezeiza naar het centrum waarbij je wordt ontvangen door iemand veel vindt, staat je nog een aardige verrassing te wachten ben ik bang voor de rest van je reis…