Weet iemand van een mogelijkheid om van te voren een taxi transfer te bestellen vanaf het vliegveld naar Buenos Aires binnenstad?
Lees veel horror stories en wil liever opgehaald worden. Bedankt.
Ja hier een link succes ik laat me altijd Door Franco ophalen Super vent!
Via Wereldwijzer app
Ik ben zelf meerdere keren met Tienda León geweest. Je kunt met de bus (naar terminal Puerto Madero) en vanaf daar verder met de taxi/bus of in één keer met de taxi vanaf het vliegveld. Goede service en ervaring! Website: Tienda León
Met Ezeiza Taxi kun je ook gemakkelijk naar de binnenstad, maar die zijn wel wat duurder.
Groeten
Buenos-aires-stad.jimdo.com
Ik weet ook niet welke horrorverhalen je hebt gehoord, maar er zijn op het vliegveld verschillende officiële aanbieders van transfers, Manuel Tienda Leon, Ezeiza Taxi, Transfer Express, VIP Transfer om er maar een paar te noemen. Deze hebben een loket op het vleigveld, waar je in dollars/euros/pesos of met creditcard direct kan betalen. Allemaal betrouwbaar en (op de bus van Tienda Leon na) allemaal privé-transfers.
Het enige dat je NIET moet doen is ingaan op de “Taxi? Taxi?” mannetjes op het vliegveld of proberen buiten een gewone taxi te nemen, maar dat lijkt me logisch.
Ja Flip dat is ook zo, maar hij wil het echt ruim van tevoren regelen had ik het idee. Bij vip kon dat ook ware het niet dat het niet echt vip taxi’s waren hahaha. Franco en collega’s hebben mooie schone taxi’s dat weet jij ook. Het enige is dat ik altijd stroopwafels mee moet nemen hahaha maar hij is de enigste niet ![]()
Via Wereldwijzer app
Bedankt voor de tips, ik heb inmiddels taxi besteld, gr. Henny
Ik ken VIP verder niet, wij werken altijd met Transfer Express, tot volle tevredenheid. Ezeiza Taxi is ook prima, maar heeft soms wat mindere taxi´s. En via www.ontdekbuenosaires.com is natuurlijk helemaal top!
Horror stories? Is dat niet allemaal wat overdreven?
Door dat soort verhalen zijn mensen bang voor niets, omdat wellicht 1 persoon een mindere ervaring heeft.
Er zijn vaak officiele taxi- stands op de luchthaven wat je prima kunt vertrouwen.
Dank je voor je reactie, heb inmiddels een oplossing en ik word afgehaald. Henny