Transfer Ezeiza naar Buenos Aires

Hallo Flipsen

Kun je een prijsindicatie geven voor een transfer van het vliegveld naar een hotel in het centrum van Buenos Aires op zondag ochtend 13 jan. 2013?

groet
Lianribo

De prijzen zullen zo tussen de $250 en $300 (pesos) liggen bij de officiele remis-services zoals Transfer Express, VIP Cars en Ezeiza Taxi. Deze agencias hebben allemaal een stand/loket in de aankomsthal van Ezeiza.

Afgelopen oktober betaalde ik 190 pesos bij VIP cars.
Een vriend van mij heeft een reisbureautje daar en doet ook transfers, meestal krijg je dan Franco een schat van een man, hij is eigenlijk advocaat maar moet wat bijverdienen en heeft een hele mooie auto (met tv-tje!) en rijd zeer goed. Met hem ben ik teruggegaan voor 220 pesos. Je kunt ook in euro’s betalen zoals je op de website ziet. Ik raad hem je zeker aan!

Bedankt beiden voor de info.
Heb al een berichtje naar Patrick v.d. Doef gestuurd.

Ik dacht dat ik een keer gelezen had dat Tipica ook een transfer dienst heeft, vandaar dat ik het rechtstreeks gevraagd had.

Geen probleem, in het verleden hadden we inderdaad een vaste eigen chauffeur en boden een losse transfer-dienst aan. Maar inmiddels hebben we zoveel klanten dat we hebben besloten samen te werken met een vaste organisatie (Transfer Express) en bieden dit alleen nog aan voor klanten die een bouwsteen Buenos Aires of een gehele reis bij ons boeken.

Mocht iemand in z’n eentje zijn dan is Tienda Leon ook een optie. Is een busje dat ieder uur van het vliegveld naar de terminal vlakbij het centrum gaat. Voor iets van 10 pesos extra krijg je dan een taxi vanaf de terminal van Tienda Leon zelf naar hotel. Prijs op dit moment is 75 peso (iets van 12 euro). Hebben een stand in de aankomsthal zelf waar direct de rit gekocht kan worden (reserveren via internet kan, maar is niet nodig).

Website http://www.tiendaleon.com.ar/home/home.asp