Transfertips Buenos Aires?

Hallo!

Wij gaan binnenkort naar Argentinië en ik heb inmiddels voor de eerste nachten een hotel gevonden in de wijk Palermo. Nu zit ik wat te zoeken naar hoe we het beste daar kunnen komen.

Ik weet dat er bussen gaan, maar eigenlijk willen we na een lange vlucht gewoon snel naar het hotel. Via het hotel kunnen we ook een transfer krijgen, maar dat is behoorlijk aan de prijs.

Heeft iemand een goede tip voor een snelle, betrouwbare en betaalbare transfer van het vliegveld naar de wijk Palermo? Uiteraard moeten we tzt ook terug en tussendoor nog een keer naar het nationale vliegveld… tips allemaal welkom natuurlijk!

Groet en vast bedankt,

JD

In het “tussenhalletje” (net na de laatste koffercontrole, voordat je de centrale aankomsthal inloopt) zitten er in ieder geval 2, VIP Transfer en Transfer Express. In de hal zelft zit de officiële Ezeiza Taxi. Tarieven zullen elkaar niet veel ontlopen, tegenwoordig zal dat wel rond de 60-70 dollar liggen. Je betaalt bij de desk, in pesos of dollars, contant of met creditcard.

1 like

Heb geboekt bij VIP cars, zoals altijd eigenlijk en betaal nu 190 pesos!

En het nationale vliegveld ligt ook in Palermo, ze noemen het aeroparque, daar ben je zo met een gewone taxi

1 like

Iemand toevallig ook informatie over een indicatieve reistijd en prijs voor een taxi uit de stad (Palermo) naar het Aeroparque?

@Gallina & Flipsen; bedankt voor de hulp tot zover!

JD

Als er geen rare dingen zijn en je niet in de spits rijdt: 15-25 minuten (ook afhankelijk vanaf welk punt in Palermo je vertrekt). Als je zoals ik de pech hebt (tot 2x toe!) dat de marathon gehouden wordt: 2 uur :slight_smile: