Vervoer van Managua airport naar Granada

Hoi,

Ik ga binnenkort naar Nicaragua. Ik land rond 20.00 uur op Managua airport en wil dan gelijk nog door naar Granada. Ik begrijp dat het niet aan te raden is om met het openbaar vervoer te gaan.
Is het nodig om een taxi te boeken of kan dit op het vliegveld op een veilige manier? Of hebben jullie een andere tip voor het vervoer?

Hoi Rick,

Om die tijd rijdt bij mijn weten niet eens meer openbaar vervoer, dus je bent echt aangewezen op prive transport!
In de centrale hal zijn inderdaad balies waar je vervoer kunt regelen.
Daarnaast zijn er ook genoeg chauffeurs aanwezig die jou in zijn taxi wil hebben.
Wij waren met een groep van 10 man, dus wij hadden van tevoren gereserveerd bij Paxeos.
Prima geregeld allemaal, bevestiging via de mail gehad. Toen onze vlucht werd geannuleerd een mailtje gestuurd dat we een dag later kwamen, kreeg toen snel een mail terug dat het geen probleem was. De volgende dag stond er dus iemand met een busje en een bordje met mijn naam erop ons op te wachten en bracht ons voor volgens mij 100 dollar naar Leon :slight_smile:

Hey Rick,
Ik landde ook laat in Managua. We hebben ervoor gekozen om daar 1 nacht te slapen. We hebben vooraf een hostel geboekt en ons op laten halen. Dat is na zo’n lange reis best fijn. De volgende dag zijn we 's ochtends met het openbaar vervoer naar Granada gegaan. Ik vond het ideaal, dus wellicht iets om te overwegen.
Op het vliegveld kun je gewoon een taxi regelen. Probeer er eentje te delen en spreek vooraf een prijs af. Succes en veel plezier!