In november kom ik vanuit Chiang rai aan op Don Mueang en wil door naar Koh Chang,
wat is het beste vervoermiddel om daar te komen?
In november kom ik vanuit Chiang rai aan op Don Mueang en wil door naar Koh Chang,
wat is het beste vervoermiddel om daar te komen?
Afgelopen november zijn wij vanaf Suvernabi airport per minibusje naar Koh Chang gereisd. Je stapt in en het busje brengt je tot aan je hotel. Kost ongeveer 600 bath pp. Fijne vakantie!
In theorie zou je dat ook kunnen doen, maar dan zou je van Don Muang
een taxi moeten nemen naar de airportlink van de skytrain. Deze doet er 45 minuten over naar Suvarnabhumi, en daar zou je dan dat minibusje kunnen nemen.
Hans.
Wellicht worden er vanaf don mueang ook transfers aangeboden per minibus,toch?
Houd er rekening mee dat niet iedere taxichauffeur het engels zodanig machtig is, dat hij begrijpt dat het om de AIRPORTLINK van de skytrain gaat. Dus kijk niet vreemd op als je gewoon op de skytrain wordt gezet, en die dan eerst moet nemen naar de airportlink.
hans.
Bedankt voor de reacties,
nu Airasia op Don Mueang gaat vliegen ga ik er vanuit dat de minibusjes ook naar koh Chang rijden.
Ja, Don Muang gaat een stuk drukker worden, dus al dat soort services gaat zeker geboden worden.
Is er hier al meer nieuws over?
Zijn er mini-busjes van don muang naar Koh chang? En zo ja, hoelang duurt het, hoeveel kost het en hoelang duurt het? ![]()
Wij komen aan om 3 uur s’middags op Don Muang airport en willen waarschijnlijk dan naar Koh Chang. Ik denk niet dat we dan de laatste boot redden? Wat is een goede plek om evt te overnachten en dan de volgende ochtend de ferry te nemen?
Volgens mij zijn er vluchten DMK - Trat. Vanaf Trat kun je snel op Koh Chang komen.