vervoer bangkok naar Koh Chang

Hallo,

Wij beginnen dit jaar vanaf Bangkok met Koh Chang. Wie weet hoe je het makkelijks vanaf Savanabumi airport naar Koh Chang kan komen??

Hee Sylvia,

Daar is niks aan. Je gaat naar de benedenverdieping van het vliegveld. Je zoekt een bord op met “minibus Koh Chang” erop.
Ik betaalde -meen ik- 600 baht.
Je wordt bij je hotel-resort-guesthouse- afgezet.
Zorg dat je een naam paraat hebt, want met de naam van het strand kunnen ze niets.

Hans.

Hallo Hans,

Dank je wel voor de snelle reactie we gaan het ervaren.

gr. Sylvia

Rijdt de minivan regelmatig, want ik kan me niet voorstellen dat die na 2 uur in de middag nog vertrekt?

Destijds wel, ik vertrok rond die tijd.

Haal je dan de boot nog?

De boot halen is niet jou zorg, zoals ik al zei, je wordt afgezet bij je hotel op Ko Chang.
Alles wordt geregeld, "de Thai-way…

Has.

Dat klopt maar als je dus na 1400 landt dan is het onwaarschijnlijk dat je nog op koh chang aankomt omdat je nu eenmaal een minimale reistijd hebt met de minivan.

Dus om verwarring te voorkomen kun je veiligheidshalve zeggen dat aankomst na 1400 of 1500 geen garantie geeft om nog naar koh chang te kunnen reizen, daarvoor is waarschijnlijk geen probleem.

En het is inderdaad niet jouw probleem om de boot te halen, maar minivans zijn berucht om hun rijstijl dus als ze echt de laatste boot moeten halen en ze zitten krap in tijd dan kan dat een onprettige ervaring zijn.

Je schrijft: En het is inderdaad niet jouw probleem om de boot te halen, maar minivans zijn berucht om hun rijstijl dus als ze echt de laatste boot moeten halen en ze zitten krap in tijd dan kan dat een onprettige ervaring zijn.

De Thai way …

Hans.

Niet iedereen weet wat de thai way is