Hallo,
Ik ga in november weer naar Kemer. Dit keer heb ik alleen een vlucht geboekt. Weet iemand of je met de dolmus vanaf het vliegveld naar Kemer kan reizen? (overstappen geen probleem)
En heeft iemand hier ervaring mee?
Hallo,
Ik ga in november weer naar Kemer. Dit keer heb ik alleen een vlucht geboekt. Weet iemand of je met de dolmus vanaf het vliegveld naar Kemer kan reizen? (overstappen geen probleem)
En heeft iemand hier ervaring mee?
Als je met Corendon vliegt kun je met de bus van het vliegveld naar je bestemming kost 15 euro kun je gelijk boeken bij corendon, Corendon is niet duur en vliegt altijd op tijd en de bussen zijn netjes en rijden normaal en voorzichtig dat doe ik al jaren, Mevr. A.Westra
Bedankt voor de tip !!
Geldt dat niet alleen voor Alanya ?
Ik ga dinsdag weer naar Kemer, maar wil ook wel een goedkopere oplossing…
Er gaat een dolmus van het centrale busstation naar Kemer, de expres. Kost 3 euro. maar dan moet je dus eerst va het vliegveld naar het centrale busstation.
Tips voor deze Kemer-ganger zijn altijd welkom !:wereld:
Goede morgen ik zou jou graag willen helpen met je vraag maar ik weet het echt niet, maar je kunt corendon wel op de site vinden en om inlichtingen vragen, of bellen ze zijn altijd erg vriendelijk, als je iets wil weten, ik reis zelf al 17 jaar naar alanya, maar kemer, sorry ik weet het echt niet, Mevr. A.Bruin Westra
Mag ik heel brutaal zijn en vragen hoe je zelf reist naar kemer ?
Ik neem nu nog een private taxi van een vriend, maar dat vind ik best kostbaar. 100 TL
100 TL voor dat kleine stukje naar Kemer? dat lijkt me heel erg duur. Als dat een vriend is…;). Maar de bus van Corendon gaat volgens mij alleen richting Alanya en Kemer is natuurlijk aan de andere kant. Kun je geen taxi naar Antalya otogar nemen en vanaf daar met de bus naar Kemer? Duurt misschien iets langer maar je spaart zeker veel geld uit
Ik ging ook altijd met een taxi maar dat is nu al 80 Euro heen en 80 Euro terug maar sinds kort ga ik nu de mogelijkheid er is met de bus van Corendon, maar ik vlieg van Amsterdam - Antalya en ga dan van het vliegveld Antalya met de corendon bus naar alanya, Akky
Gaan die bussen ook in de nacht ? Ik kom nu aan op woensdag om 01.00 uur (in de nacht dus)
Correndon gaat volgens mij alleen op Alanya…
Alanya is geen probleem…het gaat om Antalya -Kemer en daar betaal ik nu nog steeds 50 euro-100TL voor
Ja volgens mij rijd er alleen een bus van antalya naar alanya, zo te zien! Akky
Ik betaal voor persoonlijke afhaling op Antalya => bestemming in Anlanya maar € 60, en dat is maar een kennis en geen “vriend”. Idem vice versa. Het is via Aldi tours en dus ook nog met een volledige verzekering. Steeds op tijd, dag en nacht, en hulp met de bagage. Tel # +90 242 514 37 29 Mr. Ibrahim Çetin.
************************** edit:modbreak***************
Dit onderwerp is nu gesloten. Alle informatie en transfer oproepen kunnen geplaats worden in het algemene topic