Op 11 augustus as moet ik naar het vliegveld Antalya, heeft iemand een site van een betrouwbaar taxi- vervoersbedrijf waar ik nu al kan boeken/reserveren? Volgens mij is 50 EURO gebruikelijk van Alanya naar Antalya Airport >>> klopt dit?
Corendon biedt losse transfers aan van Antalya airport naar Alanya en vice versa.
het goedkoopste is natuurlijk met de lange afstandsbus, maar die stoppen niet op het vliegveld, dus moet je voordat de bus afslaat naar het centrum van Antalya afslaan en een taxi nemen voor het laatste stuk - als je geen Turks spreekt en/of de omgeving niet kent, zou ik je dat niet aanraden.
Verder zou ik gewoon in Alanya ter plaatse kijken, er zijn ontzettend veel taxibedrijven, ik denk dat je ook wel voor minder dan 50 euro daar moet kunnen komen
Eylem heeft de juist info gegeven.
Maar even aanvullende info uit eigen ervaring,heb veel gevlogen van Antalya-Nederland.
Ten eerste regel het nooit vanuit Nederland.
Zoals ik het deed(wijkt niet veel af van Eylem)
Ik nam de bus en liet me afzetten bij het viaduct bij de afslag havalimani;ging vervolgens de heuvel op en wachtte daar op een taxi(10 euro)om me te brengen naar de vluchthaven.
En nu even andersom:je komt van Nederland en je wilt een transfer naar Side/Alanya.
Je besteld een taxi op de vluchthaven en laat je vervoeren naar plaats waar eetgeledigen zijn en winkels.
Daar stap je op de bus naar Manavgat,die stopt bij een tankstation met gratis vervoer naar het hotel.
Eylem?
Ervaring daarvandaan,richting Alanya?
Wat betreft Corendon heb ik de terugreis als perfect ervaren,alleen de heenreis vanuit Nederland minder;je moet het bevestigen in Antalya(hoofdkantoor,Lara)
Stond dus niet op de lijst toen ik vanuit Nederland kwam…het is dus een optie,maar een gok.
Zou jij de telefoonnummers kunnen doorgeven van Corendon Nederland en Corendon Antalya op dit topic?
Groetjes,
Hans.
HANS je zei dat je het niet vanuit nederland moet regelen, nou ik heb dat dus wel gedaan, en is prima bevallen…alleen heb ik het dus van Antalya naar Alanya gedaan en niet anders om.
Gewoon een email sturen naar [EMAIL=“jantalyareizen@hotmail.com”]jantalyareizen@hotmail.com en je kunt zeggen welke vlucht en hoe laat je aankomt. 65 euro en ze stonden netjes te wachten ondanks dat we vertraagd waren. De website kun je ook bekijken www.jantalyareizen.nl
Viva,je betaald dus meer,maar de optie is goed.
Er zijn vele prive taxibedrijven erbij gekomen qua transfer,vooral Side/Alanya,meestal nederlanders die wat bij willen verdienen.
http://www.724transfer.com/?PG=1&LNG=eng
Op vaste tijden rijdt er een klein busje van en naar het vliegveld. De prijs voor ons van Antalya naar Oba was 10 ytl per persoon. Je kunt online boeken of in alanya langs het hoofdkantoor gaan. Ons is dit prima bevallen
************** edit: modbreak*********************
Dit onderwerp is nu gesloten. Alle informatie en transfer oproepen kunnen geplaats worden in het algemene topic