Taxi vanaf het vliegveld

Wie heeft er wel eens een taxi genomen van Dalaman vliegveld naar Marmaris/Icmeler.
Is dit een aan rader i.p.v. een bus transfer.

Alvast bedankt voor je antwoord.

groetjes Bettine

van dalaman naar marmaris ben ik nooit geweest.
wel heb ik algelopen juni de taxi genomen antalya naar side.
dit was redelijk goed te doen, je rijdt rechtstreeks naar je hotel zonder dat je bij andere hotels stopt, een stuk sneller dus.
ook de prijs viel mee.

groetjes

filiz

Ja dit jaar, omdat we niet opgehaald werden door de bus van de touroperator:rolleyes: . De rit ging goed en duurde ongeveer anderhalf uur en het koste 75 euro per taxi! Maar er was niet echt een verschil ofzo dan als je met de bus gaat, het enige voordeel lijkt me dat je rechtstreeks naar je hotel toegaat!

Groetjes Samxu

Kan iemand een prijsindicatie geven van wat de taxi van Antalya naar Side ongeveer kost?:confused:

En wat het bijvoorbeeld per bus kost?:confused:

Het is raar, maar vaker is het nog goedkoper om een hotel met transfer te boeken , dan alleen een losse vlucht en dan nog een taxi nemen. Je maakt dan gewoon geen gebruik van het hotel.

Groetjes, Fransijn:)

wij hebben voor naar het hotel te gaan 30 euro betaald en toen we terug gingen van het hotel naar antalya 20 euro, mar dat was idd ook met een auto van het hotel…

groetjes

filiz

De gewone Turkse bus van Antalya naar Alanya (langs Side) kost ongeveer 6 €! Maar dan wordt je neem ik aan niet voor je hotel afgezet.
Een transfer bus kost geloof ik ongeveer 20 of 30 €. En de prijzen van een taxi weet ik niet.
Ik hoop dat je er wat aan hebt!

Liefs

:stuck_out_tongue: Hoi, bedankt vast voor deze informatie.Ik onderzoek altijd al de mogelijkheden om het zo goedkoop mogelijk te doen.

Groetjes Fransijn.