Transfer Naar Içmeler

Wie heeft er ervaring met het zelf regelen van een transfer van Dalaman naar Içmeler (bij Marmaris). Is het ook mogelijk vanaf Bodrum?

Groet, Eric

Hoi,
Ik heb er nog geen ervaring mee, maar dat gaat ongetwijfeld komen. Sinds een paar maanden hebben we ons eigen apt. in Marmaris en zullen dus voortaan alleen nog maar campingvluchten nemen naar Dalaman. Ik weet wel dat het daar heel goed mogelijk is om met andere reizigers bijv. een taxibusje te bestellen. Dat kost per rit ong. 70 euro. Dan is het per persoon dus zeer acceptabel. Het is natuurlijk wel zo dat het goedkoper is als je met meerdere mensen tegelijk zo’n busje huurt(6-8 personen). Een gewone taxi voor 2-3 personen kost ook ong. 70 euro, dus reken maar uit…
Die taxi hoef je niet van te voren te regelen, die staan daar altijd wel klaar is mijn ervaring en er zijn altijd mensen die liever met de taxi gaan dan met een bus.
Vanaf Bodrum zou ik het niet weten.
Succes ermee en goeie reis!

Hoi Eric

Je kunt ook bij de touroperator waar je geboekt hebt een transfer bij boeken omdat er toch een transferbus richting de bestemming gaat met de passagiers die bij jou in het vliegtuig zitten, dit kost ongeveer 30euro retour. Je kunt ook op de luchthaven bij een plaatselijke agent een transfer boeken.

succes ermee
groetjes

************************** edit: modbreak*********************

Dit onderwerp is nu gesloten. Alle informatie en transfer oproepen kunnen geplaats worden in het algemene topic

Oproep: Transfer luchthaven- vakantiebestemming