Ik vlieg op 7 september vanuit Brussel naar Dalaman en heb alleen mijn vlucht geboekt bij Thomas Cook ,en hotel in Marmaris heb ik via booking .com gereserveerd .
Het is voor het eerst in 20 jaar dat ik naar Marmaris ga ,en toen waren we met de wagen ,dus in Dalaman kom ik nu voor het eerst .
Wie kan me zeggen hoe ik het voordeligst een transfer kan krijgen .Er zijn transfer maatschappijen op de luchthaven ,maar welke nemen ?
Heeft er iemand ervaring mee?
Misschien nemen de bussen die de reizigers naar hun hotel brengen ,en die dus een volledig verzorgde reis hebben ,ook andere passagiers mee ,maar dat zou ik dan bij Thomas Cook kunnen navragen ;
Bij voorbaat dank voor de eventuele tips ;
Hoi hoi,
Ik vlieg heel vaak naar dalaman zonder transfer, je kan evt via internet zoeken naar transfer bedrijven, ik heb al een keer transfer gehad via rain transfer of eskol, bv via rain kan je zelf bepalen of je via een shuttle bus gaat( is stukken goedkoper) of met een privé taxi… Zoals dit soort bedrijven zijn er nog meer… Wel is zo met een shuttle bus dat je soms even moet wachten op meer mensen… Mocht je nog vragen hebben kan je me altijd een pbtje sturen:)
Succes!!!
bedankt ,
heb net een transfer geboekt ,bij Transferonly.com ,spotgoedkoop :20€ voor heen en terug ,en heb ook meteen 2 extra’s bijgeboekt die ik toch zeker wilde doen ,en aan heel schappelijke prijzen .
Net mijn voucher gekregen ,alles met paypal betaald en ging allemaal vlot en korrekt ,ik hoop dat daar ook alles vlot verloopt .
Ik kijk er weer erg naar uit ,mijn septembervacantie !
Ben benieuwd hoe het me daar zal bevallen ,na ontelbare keren Dikili en Antalya .
Ohww super goedkoop ja!!! Wat voor extra’s heb je gedaan dan?? Maar ik persoonlijk vind t erg leuk in marmaris!!! Dus ben idd benieuwd hoe je t vind:)))
de 2 extra’s die ik bijgeboekt heb ,zijn een boottochtje met lunch ,voor 12,5€ en ook naar Cleopatra eiland voor 25 €
liefs
Ohww super leuk!!! Dat zijn ook zeker wel leuke uitjes:-) k ben op t moment in marmaris en we gaan maandag ook een boottocht doen:-)) x
Hallo,
Ik vroeg me af of dit goed bevallen is?
Ik vlieg volgende week zelf namelijk naar dalaman om vervolgens naar Marmaris te gaan, en wou dit dan ook graag boeken
Beste
mijn 2 transfers zijn zeer goed verlopen bij Transferonly.com ,en ook het afhalen vanaf het hotel ook voor de bijgeboekte excursies .
Vanuit Dalaman was de transfer met een shuttle ,moest wel half u wachten voor alle ingeschreven reizigers er waren ,maar dan waren we op 1u en 15 min in Marmaris . Heb daarna wel mijn ander hotel doorgegeven ,want in het hotel waar ik via booking.com had geboekt ben ik maar 1 nacht gebleven ,en dan naar een ander gegaan dat op mijn lijstje stond (mijn plan B dus )en dat beviel schitterend
Kan transferonly alleen maar aanbevelen .