Ik heb een vakantie geboekt naar Turkije, Marmaris. Normaal als je naar Marmaris gaat landt je op vliegveld Dalaman en bedraagt de transfertijd 100 minuten.
Nu land ik niet op vliegveld Dalaman maar op vliegveld Bodrum. Kan iemand mij vertellen hoe lang de transfertijd is van Bodrum naar Marmaris?
Huh, je gaat vanaf Bodrum dus echt niet langs Dalaman hoor! Bodrum ligt aan de andere kant van Marmaris, richting Izmir zeg maar. En Dalaman juist de andere kant op. Maakt voor de rest niks uit, maar wou t alleen ff zeggen. En de transfertijd zal idd ongeveer een uurtje of 3 zijn. Wanneer ga je erheen Fudge? Goeie reis en veel plezier alvast. En zet je verstand maar gewoon op 0 tijdens de transfer, uiteindelijk kom je dan toch in Marmaris!
Mar, ik wil echt niet l****G doen, maar…vanaf Bodrum ga je naar beneden naar Marmaris, en in de driehoek Bodrum-Marmaris-Dalaman ligt Mugla redelijk in het midden. Heb het nog ff extra opgezocht, maar eggie!!
Fudge: Het is iig een @!^%@#-eind van Marmaris af om te landen, en die 3 uur is wss nog aan de krappe kant!!
Idd zoals Mar zegt, gewoon genieten van het uitzicht!!
Oke Beppie, maar Fudge gaat toch naar Marmaris? En ze gaat toch niet van Bodrum, langs Marmaris naar Dalaman en dan weer terug naar Marmaris??
Weet je, ik wil hier geen strijd om gaan voeren hoor, maar geloof toch dat ik gelijk heb…! Feit is gewoon dat Marmaris ten oosten van Bodrum ligt en ten westen van Dalaman.
Jij hebt idd gelijk, mn hersenen zijn weer aangetast door de zon denk ik, maar het ligt idd voorbij Marmaris…domme ikke!!!
Maar goed ik blijf het weer zo’n prijsstunters idioterie vinden om de toerist over Bodrum naar Marmaris te sturen!! Je zit bijna langer in de bus dan in het vliegtuig!!!
Nogmaals Fudge, HEEL VEEL STERKTE!!! En geniet onderweg van het uitzicht!!
Hey,
Tis opgelost hoor! En Beppie, we vergissen ons allemaal weleens toch?! Ikzelf kwam eens een keer in Belgie terecht toen ik naar een vakantiepark in Oosterhout moest rijden…hoezo de weg kwijt haha! Had t pas in de gaten toen ik al een paar km Belgie in was gereden. En nog niet willen toegeven dat ik een afslag gemist had hoor! Uiteindelijk toch de weg terug gevonden op aanwijzingen van mijn toen 12 jarige zoon! Die had zijn topo op school wel goed geleerd!
Ik lees net op de marmaris-pagina dat de nieuwe weg tussen Bodrum en Marmaris bijna klaar is en dat men er met tussenstop net 2 uur over gedaan heeft!!!
Is toch een stukje positiver dacht ik zo
Nogmaals fijne vakantie
de reistijd bedraagt 3 uur met de bus(kan oplopen tot 3,5 uur)
en die bus rijdt maar 2 keer op een dag.
en vertrekt vanaf centrum bodrum naar centrum mamaris en kost 20 euro voor een rit.
Hoi Fudge, ik ga op zaterdag de 14e en kon ook alleen nog via Bodrum. Als je nu ook toevallig de 14e gaat dan kunnen we misschien een taxi delen als de bus al weg is! Groetjes Charlot