Hoop dat ik dit hier mag vragen…
Ik zou mijn reis naar Turkije willen boeken via booking.com.
Het vliegtuig zal jetairfly worden.
Maar doordat ik met booking.com wil boeken, zit er geen transfer in van de luchthaven naar hotel en terug.
Wat denken jullie, zou ik best op voorhand een taxi bestellen, of zouden er aan de luchthaven genoeg staan, die ons naar Kemer zouden willen brengen?
Antalya - Kemer, toch een 70tal kilometers heb ik me laten vertellen. En dat zou rond de €60 zijn, enkel!
A heeft wel een rijbewijs, maar geen auto… en een auto huren, vind ik een beetje dom, als we een all in hotelletje zouden boeken.
ik heb ook ff gegoogled transfer en heb voor 60 euro heen en terug van antalya naar side ook ongeveer 1 uur onderweg, ik weet niet wat het is voor 2 personen, maar gewoon ff google
En natuurlijk mag je dit hier vragen!! Hebben andere meiden misschien ook wat aan!
Oja en sommige transfers hebben vooruit betalen met creditcard ik heb gewoon contant betalen bij aflevering! Dan wist ik tenminste zeker dat ze op komen dagen!
Met de taxi is echt ontzettend duur!!! Dat zou ik sowieso niet doen.
Er zijn vast en zeker pendelbussen die je ter plekke kan boeken.
De laatste keer dat ik onverwachts naar Turkije ging stond er niemand op mij te wachten en moest ik het ook zelf uitzoeken.
De bus die ik had willen nemen kon ik niet vinden, ben toen gewoon op een aardig ogende dame bij een standje afgestapt die me verder hielp.
Voor 15 lira kon ik toen mee met een busje.
Die standjes vind je in iedere toeristische plaats wel voor het vliegveld lijkt mij!
Hey miss,
Heb ondertussen toch een taxi geboekt voor heen en weer naar de luchthaven gebracht te worden. Dat is inderdaad niet goedkoop. Maar goed. Volgende keer voor het busje gaan. Bedank allemaal voor de tips.
Groetjes
xxx