Transfer Antalya - Alanya

Hallo allemaal,

Morgen 16-09 vlieg ik naar Antalya om mijn vrouw te verrassen. Die viert nu haar vakantie met haar tante in Alanya. Ik heb via ArkeFly een ticket kunnen boeken maar heb er verder nooit bij stilgestaan dat ik ook nog naar Alanya moet.

Nu heb ik al wel een en ander opgezocht op internet en lees dat er veel verschillende mogelijkheden zijn. Het eenvoudigst is een taxi regelen maar dat is best wel prijzig, zo rond de 60 euro.

Ook lees ik veel dat je een taxi naar de snelweg kunt nemen en daar en bus pakken naar Alanya. Maar daar zie ik wel tegenop. Spreek geen Turks en heb verder ook geen reizervaring in Turkije.

Het zou ook mooi om met iemand op dezelfde vlucht een taxi te delen, zo kun je de kosten een beetje drukken. Maar daar kun je natuurlijk niet van te voren op rekenen.

Misschien heeft iemand nog een paar goede tips voor mij?

Alvast bedankt,
Loet

Je zou kunnen proberen om met een reisorganisatie mee te rijden voor een klein bedrag… Ik zou gewoon naar de reisleiding ter plaatse stappen om te vragen of ze nog 1 plekje over hebben op een transferbus naar Alanya… Als ze dat hebben kun je wellicht voor een klein bedrag mee…

Succes en goeie reis! :dag:

Hoi Cynthia,

Bedankt voor je snelle reactie.
Zelf zat ik daar net ook al aan te denken.
Ik moet nog met Arke bellen voor de tickets, misschien kunnen zij dit ook direct wel vanuit hier regelen. Er zitten vast wel meer mensen die een complete reis hebben geboekt bij Arke in het vliegtuig.

Zou een hoop gedoe schelen.

Loet

Op deze site kun je voor 10 euro een transfer boeken. Het zijn kleine bussen die volgens een dienstregeling rijden. Het ligt een beetje aan je vluchttijden of het handig voor je is. Wij hebben het van de zomer gedaan en moesten een uurtje wachten.

http://www.724transfer.com/?PG=1&LNG=eng

Reisorganisaties mogen ter plekke geen mensen meer meenemen, dat zal je niet lukken.

Bij Corendon kun je sowieso een losse transfer naar Alanya boeken maar dat moet je dan dus wel nu al vanuit Nederland doen

Ik heb het via Corendon al geprobeerd maar die kunnen alleen wat doen als je ook een vlucht boekt bij Corendon

Loet

Dit lijkt me wel wat. Duurt misschien wat langer voordat je weg bent van het vliegveld maar je bent wel zeker dat je gehaald en gebracht wordt.

Bedankt voor de tip!

Loet

Goedemorgen,
Ik weet niet of dit de juiste plek is om te posten,
maar mag er geen apart topic komen met als onderwerp transfer oproepjes? Misschien hebben reizigers wel dezelfde vlucht.
Op deze manier kunnen er transfers (vanuit het bedrijf kost het 60 euro per transfer) gedeeld worden. Dit scheel zeker in de kosten
Groet,
Yvonne

Op de voorpagina staat inderdaad 9,9 euro,
maar als je je data invult en doorklikt kom je op een heel ander bedrag uit. Hoe kan dat?
Yvonne

Hoi Yvonne

dat is inderdaad een goed idee. bedankt voor de tip! ik ga het meteen doen !!

************************** edit: modbreak*********************

Dit onderwerp is nu gesloten. Alle informatie en transfer oproepen kunnen geplaats worden in het algemene topic

Oproep: Transfer luchthaven- vakantiebestemming