Alanya hotel holiday park

Wij gaan in augustus voor het eerst naar turkye met onze kinderen 3 en 6 jaar.
Weet iemand iets meer te vertellen over dit hotel
Is de drank uit de mini bar gratis en hoe zit het met het eten is dit goed

hoelang is de transver vanaf de luchthaven

groetjes marjan

Voor Alanya moet je op een transfertijd van 2 tot 3 uur rekenen, het ligt er een beetje aan of er een stop halverwege gehouden word.

Wij hebben 2 kinderen van 4 en 6 en die hebben er geen problemen met die transfer.

Het hotel ken ik niet, daar kan ik je niets over vertellen maar je kunt op vakantiewijzer.nl kijken voor recensies op het hotel.

fijne vakantie!

sorry, ik weet er niets van.
maar je kunt op vakantiereiswijzer kijken, o.s. link aanklikken:

http://www.vakantiereiswijzer.nl/vakantie/beoordeling/29585/holiday-park/

prettige vakantie !!!

O sorry dat was al gezegd. nou ja beter 2x dan niet zal maar zeggen:wave:

je kan ook op www.zoover.nl kijken. Alle hotels staan hierop.
Volgens mij is erin de mini-bar alleen water. Mensen uit mijn straat gaan toevallig zondag naar dit hotel. Ik laat je wel weten hoe ze het vonden.

Van drie verschillende mensen heb ik gehooord dat er in principe een stop gemaakt meer wordt naar Alanya!!!
Da’s in mijn ogen heel mooi! Dan ben je in 1 1/2 uur in Alanya, dan ga ik denk ook weer naar alanya volgend jaar, vind die transfer persoonlijk te lang, als ik voor een weekje ga!
:vak02::vak01::zon02:

Transfer met bus is inderdaad wat lang, maar als je met daglicht rijd, dan heb je wel een hele mooie indruk van Turkije, want op heel die route zit zo veel verschillends…

Ik zelf rij regelmatig voor een vriend transfers, en mij verveeld de rit nooit…

groetjes

Carine, ik snap dat wel, maar als je al 4 uur in een vliegende bus hebt gezeten en dan 1 uur op het vliegtuigveld hebt gewacht dan is die 2 uur nog al irri zeg maar… Als je dan 1 week gaat dan is de transfer heen en terug van een halve dag gewoon irri! De grotere weg zou een oplossing zijn… zeg maar…dus niet!!! En dat is wat bakkertje ook bedoelt denk ik!

Die stop richting alanya is er altijd als je met een grote bus vanaf de luchthaven van Antalya gaat.
Wil je dit niet, dan geef je aan bij het reisbureau dat je zelf voor de transfer zorgt.
Je kunt dan een taxi nemen volgens mij iets van 60 euro voor 1x, een hoop geld, maar dan ben je er wel 5 kwartier later, als je geluk hebt krijg je een kleine bus voor de transfer, dat ligt een beetje aan de touroperator, als die niet veel mensen hoeven op te halen heb je een kleine bus en dan geen stop.

note: Naar Side heb je geen stop.

Klopt Beppie, voor 1 week is idd kort. ik ben overlaatst met 4 kids voor 5 dagen naar Nederland gereisd, was blij met ons busje, die daar op ons stond te wachten. Alle koffers, en handbagage!!!

maar ik heb 1 keer met de gewone bus gereisd, en die deed er al snel over, was slecht 10 ytl kwijt, moet je alleen eindje lopen!! van de brug tot de luchthaven. Ik rij zelf met een volkswagen transporter, airco, en tot aan thuis is precies 2 uur, vanaf Alanya is t half uur,

groetjes