Vertrek Viet Nam

Beste mensen,

Ik ga vertrekken naar Viet Nam,Saigon, en hoop dat ik het de kerstdagen droog houd.

Overigens staat in deze editie van de krant heel veel wat iedereen zou moeten weten die de komende tijd naar Viet Nam gaat.

Bijv. over gebande taxies, prijsstijgingen Halong Bay, aanpakken corruptie politie. enz enz.

http://english.vietnamnet.vn/en/index.html

Vanaf hier ( nu nog Tilburg ) wens ik iedereen fijne kerstdagen en een gezond en reislustig 2012 toe.

Tot 2012.

gr.
Ton.

Prettige vakantie en dito feestdagen!

Ik spreek je voor juni vast nog wel met vragen over HCMC :wink:

in den Continental zit je alvast hoog & droog …

greet
geert

een goede vlucht en verblijf toegewenst. Mijn vrouw en ik vertrekken over precies 1 maand richting Vietnam. Voor de eerste keer, we zijn erg benieuwd en verheugen ons op een bezoek aan dat land

groet corenwilna

Hele fijne tijd in Vietnam Ton! Ik wil weer mee in je koffer :wink: Jij ook hele fijne feestdagen!

Groetjes, Anne

Hi Ton,
zijn jullie alweer terug uit Vietnam?
wij hebben elkaar helaas niet getroffen in HCMC tijdens de kerstdagen. we hebben het wel geprobeerd maar we waren steeds te laat om te kijken of jullie nog in de bar van het hotel waren. jij had tenslotte gezegd dat je er meestal rond 17.00 uur zou zijn, als je in de stad was.
wij hebben een bijzondere kerstvakantie gehad in Vietnam en veel indrukken opgedaan. m’n hoofd is er nog vol van. toch had ik een aantal dingen anders aangepakt, als ik het land beter had gekend. groetjes en tot horens (?)

Hoi B.,
wij vertrekken woensdag naar Vietnam voor 3,5 weken. Jij schrijft in je mail dat als je meer van Vietnam had afgeweten je dingen anders had aangepakt, hoe bedoel je dat? Heb je nog tips voor ons wat we echt niet mogen missen? Wij vliegen op Hanoi, willen naar Halong Bay gaan (blijven niet te lang in noorden vanwege minder weer) en vandaaruit vliegen we op Danang om naar HOi An te gaan (tijdens chinees Nieuwjaar), daarna Nha trang, Mui Ne, HCM, Mekongdelta en laatste week Phu Quoc…
groetjes, Marleen

Hallo Voogsgeerd??
Ik ben ook benieuwd wat je anders aangapkt zou hebben, laat maar horen…
groetjes Henria

pff ben jaloers als ik je reisroute zo lees. Heel veel plezier daar!

gr, Bael

Hi Ton,

hopelijk was de vakantie in Vietnam goed meegevallen! PS; nog eens bedankt voor de tips die je op dit forum geeft, mede dankzij jou is onze reis echt bijzonder goed geweest!!!

Hallo Kennel,

Ja, het was weer helemaal leuk.
Zijn ook diverse mensen van dit forum tegen gekomen; hartstikke leuke mensen.

Vind het heel fijn dat ik en de andere mensen die reageerden op al je vragen hebben bijgedragen aan jullie fijne, geslaagde, vakantie in het mooie Viet Nam.

Waarschijnlijk kan ik ook namens deze mensen schrijven.

Bedankt voor het compliment en graag gedaan.

gr.
Ton.

@Kennel: wat fijn dat jullie een mooie en bijzondere reis hebben kunnen maken! Enne, als je erover wilt vertellen? :wink:

Groetjes, Anne