Vertrek zo meteen

Hallo Beste mensen,

Na weer bijna een jaar mensen , hopelijk, geholpen te hebben met hun vakantie naar Viet Nam, is het nu mijn beurt om naar dit mooie land te gaan.

We vertrekken morgenochtend om 03:00 uur ongeveer naar Frankfurt.

Mijn planning, en is ook geboekt, is voor dit jaar alleen zuid-Viet Nam.

Dus van 23 tot 27-12 Saigon;
27-12 tot 30-12 Pan Thiet,
30-12 tot 03-01 saigon,
03-01 tot 06-01 Can Tho,
06-01 tot 16-01 Saigon,

Op 25-12 vier ik mijn verjaardag in Saigon met de vietnamese vrienden, wordt door hen georganiseerd.
weet niet of ze daar ook Abraham kennen, maar dat zal ik dan wel zien.

Voor de dagen van Pan Thiet hebben we afgesproken met mensen die ook toevalligerwijs daar zijn en via Wereldwijzer hebben leren kennen. Nog niet in het echt gezien.
Hebben we afgesproken op de 28e en gaan samen naar Saigon op de 30e.

Op oud jaar ontmoeten we ook weer mensen van wereldwijzer en laten deze oudjaar zien in Saigon.

De trip naar Can tho doen we met wat vietnamese vrienden.

De laatste dagen in Saigon , hebben we wat “verplichtingen” en bezoeken we diverse dorpjes waar we de ouders van vrienden bezoeken.
Heb ook zo’n vermoeden dat we daar een nacht moeten verblijven.
Mits natuurlijk de politie het goedkeurt, want je moet voor een echte homestay een vergunning krijgen van de lokale politie.

De andere dagen zijn voorlopig nog niet ingevuld.
Komt goed uit want ik heb alles nieuw gekocht om Hd te filmen te verwerken , te branden op blue ray,en af te spelen op de TV.
Kan dan de citytour in Saigon weer opnieuw doen.

Wens iedereen die dit leest een fijne kerst toe.

En hoop dat mensen deze site blijven bezoeken voor allerlei tips en wetenswaardigheden oven Viet Nam.

cor en Wilna , en andere mensen zullen iedereen van advies blijven voorzien met hun ervaringen in Viet Nam.

Wens iedereen nogmaaals fijne kerstdagen toe.

gr.
Ton.

Fijne vakantie! Wij vertrekken over 3 weken :slight_smile:

Fijne vakantie en bedankt voor al je adviezen!

Mooi vooruitzicht, geniet ervan!

Je bent er nu denk ik al, maar een ontzettend fijne tijd in Vietnam gewenst! Geniet ervan, heb je zeker verdiend!

Groetjes, Anne

nou ton jij zal er inmiddels wel zijn toch veel plezier wij vertrekken 3 januarie.
en we zullen na de vakantie zeker weer verschijnen op dit forum met onze eerste vietnam ervaringen heb er echt zin in.
Nou doe voorzichtig groetjes van uit amsterdam

ton en karin

Proficiat en veel plezier!
Johan

Ton, van harte en een heel prettige vakantie gewenst :zon02: !

Hartelijke groet,

Nunu