Vietnam Juli/augustus

Dag iedereen,
Ik ben van plan om deze zomer een 5-tal weken door Vietnam te trekken. Plan is om van Ho Chi Minh-stad naar Hanoi te trekken en dan nog trekking naar Sapa te doen. Zijn er mensen die in deze periode in Vietnam zitten en ev. (stukje) willen samen reizen? Of wie wil gewoon mee vertrekken uit België/ Nederland? De ervaring vertelt me dat je wel altijd mensen tegen komt waarmee je kan verder reizen maar het is toch leuk om op voorhand iets concreet te weten. Ben zelf 23 en al beetje reiservaring (voornamelijk Afrika). Wil zoveel mogelijk in contact komen met de authentieke cultuur én zoveel mogelijk low budget reizen… Ben van plan om deze week of in de loop van volgende week tickets te boeken want die worden er ook niet goedkoper op… Iemand interesse/tips?? Let me know, Delphine

Hallo Delphine,

Ikzelf en twee vrienden gaan deze zomer naar vietnam. We vertrekken op 6augustus en blijven tot 5 september. We gaan reizen via de bouwstenen van www.vietnamonline.be . Hanoi, ho Chi ming en sapa trekking staan op ons lijstje. We zijn ook mensen die zo veel mogelijk de authentieke cultuur willen beleven en we houden ook héél veel van de natuur. Ikzelf ben 22 v, Miet is 23v en Henk 35m. Als je zin hebt, neem eens contact met me op.