Hi (mede)reizigers,
Vanaf half maart t/m eind april heb ik 3 weken de tijd om in Vietnam rond te reizen.
Ik heb gekeken bij eventuele groepsreizen die beschikbaar zijn, maar vind het leuk(er) om mijn reis zelf uit te stippelen.
Nog leuker vind ik het echter om samen met iemand te reizen.
Een echte planning heb ik nog niet (behalve dat ik graag van Zuid naar Noord zou reizen).
Onderstaande locaties staan nu op het ‘verlanglijstje’ :
Ho Chi Minh City
Hue
Een trekking in Sapa
Hanoi
Halong Bay
Komen jouw ideeën ongeveer overeen en hou je van een mix van natuur, sportief, cultuur en niet te vergeten een van een drankje her & der dan hoor ik graag van je.
Maakt mij niet uit of je 30 of 50 ben, als we maar dezelfde insteek hebben.
Groet Helen
Hey,
Wat leuk, ik heb dezelfde plannen als jou. 
Ik wil ook graag drie weken naar Vietnam.
En met mijn werk maakt het niet uit wanneer ik precies ga.
Heb jij al voor een ticket gekeken?
Groetjes,
Jolijn
Ey,
Ik heb ook ongeveer hetzelfde plan, ik denk alleen dat 3 weken wat te weinig zijn.
Staan de data al vast of is er nog wat speling?
Hoop nog van jullie te horen
Groeten kevin
Hi Jolijn en Kevin,
Mijn werk “zegt” dat ik sowieso na 17 maart zal moeten gaan en aangezien, als ik alle gegevens moet geloven, het weer minder wordt vanaf mei, wilde ik eigenlijk in maart nog vertrekken. Drie weken is het minimale aantal weken dat ik weg wil, en een paar dagen meer is mogelijk maar het kan maximaal 4 weken worden. Er is dus zeker wel wat speling maar niet enorm veel.
Naar tickets heb ik nog niet uitgebreid gekeken maar de korte checks die ik gedaan heb, geven aan zo rond €700 euro vanaf Schiphol (sommige combinatiedata iets minder, dan iets meer).
Anders even contacten via PB?
Groet Helen
Hey,
Leuk! Wat is je fb dan zoek ik je op. Stuur anders ff een prive bericht.
Groetjes,
jolijn