Vertek naar Australie rond augustus 2013

Hallo,

Ik ben Nathaly en ben 20 jaar.
Ben in 2013 afgestudeerd als Verzorgende IG.

De afgelopen 3 jaar staat de reis naar Australië al in de planning.
Helaas door studie en het financiële kosten plaatje moest ik het uitstellen.
Nu kan ik er eindelijk echt naar toe.
Alleen één nadeel, mijn medereisgenoot heeft afgezegd wegens werk.

Ik wil niet graag alleen, ook omdat dit mijn eerste keer is.
Ik heb geen planning en weet ook niet voor hoelang ik wil blijven.

Misschien zijn er meerdere die op dit tijdstip gaan.
En ook graag met een mede reisgenoot naar Australië willen vertrekken.

hoi nathaly!

ik vertrek over 2 maanden voor een onbepaalde tijd naar hamilton island (queensland) dat ligt op de great barrier reef en is bereikbaar vanaf airlie beach ( vaste land queensland) boottocht duurt circa 30 minuutjes!
ik ga er minimaal een jaar zijn, en misschien langer als het me bevalt! heb er een leuk baantje en een appartement!
Dus onderdak genoeg haha

Stel je wil iets zien van australie maar ook feesten! moet je zeker even langskomen! haha

groetjes!

Hoi Nathaly,

Ik ben Corina en 21 jaar. Ik ben afgestudeerd in Toerisme en wil ook al heel lang naar Australie. Ik vond die stap eerst te groot dus daarom heb ik afgelopen zomer in Italie gewerkt. Deze winter werk in nog in Nederland maar ik was van plan om in 2013 rond die tijd te gaan. Maar ik ben wel van plan om lang te gaan wel 6 maanden ongeveer. Ik ga ook niet graag alleen dus zoek eigenlijk ook nog een reisgenootje.

Groetjes

Heey Nathalie en andere Mede reizigers…
Ben zelf een man van 22 en werk nu in de bouw,ik heb ook Australie op de planning staan voor 2013. Richting de buurt oktober november zou het in de planning zitten en zou ook graag een reisgenoot willen leren kennen…
Ben een open en gezellige man en lekker spontaan en avontuurlijk ingesteld…

Spreekt het je/jullie aan…hoor het graag

Groetjes!!

Hoi Nathaly,
Ik herken je verhaal. Bij mij zit een reis naar Australie ook al wat jaartjes in de planning en is het er ook nog niet van gekomen wegens o.a. de kosten. Dit jaar gaat het gebeuren. Mij lijkt het ook fijn om samen met iemand te gaan omdat het mijn eerste reis is. Samen met iemand die kant op vertrekken en dan zien hoe het verder verloopt en hoe lang je de reis samen vervolgt.

Ik ben Dingeman en 33 jaar

Groetjes,
Dingeman

Hoi iedereen,

Ik ben Hanne, 21 jaar. Ook bij mij zit de reis naar Australië in de planning van 2013. Rond oktober zou ik willen vertrekken;
Leuk dat er nog mensen zijn die dit willen doen. Op dit moment zeg ik tegen iedereen die me vraagt of ik het echt ga doen, JA! Maar dan stellen ze vraag, met wie? Ik heb niet echt iemand die mee gaat. Mijn ouders hebben daar een beetje schrik voor, en als ik eerlijk ik zelf ook wel. Zeker het begin lijkt me een beetje angstaanjagend, zo alleen en toch … zo ver!
Het lijkt me leuk iemand te ontmoeten, meerdere mensen te ontmoeten om de reis samen aan te vangen.

Maar, Tim Nijs, jou voorstel bevalt me wel. :slight_smile: Als backpacker is elke slaapplaats die aangeboden wordt wel leuk, en dat feestvoorstel lijkt me ook zeer interessant! :smiley:

Groetjes,
Hanne

Haai Nathaly en anderen!
Ik ben Dorien, 20 jaar en studeer in juli af (als het goed is!). Dan kan ik ook eindelijk naar Australie gaan, want dat wil ik al heel lang!
Ik ben van plan half september voor ongeveer 3 maanden te gaan. Ik heb nog geen exacte plannen gemaakt, maar het lijkt me leuk om langs de oostkust te reizen, ook omdat daar veel backpackers zijn, zodat je andere mensen kunt ontmoeten. Het lijkt me erg fijn om de reis met iemand samen te starten zodat je niet alleen in een vreemd land aankomt. Als dit je ook wat lijkt hoor ik het graag!! (je kunt me ook mailen naar: dorien_wing@hotmail.com)
Groetjes!

Hebje inmiddels al een reisgenootje gevonden Nathaly? Anders zou ik het erg leuk vinden om de reis samen te starten zodat je niet alleen aankomt!
Groetjes!

Hebje inmiddels al een reisgenootje gevonden Nathaly? Anders zou ik het erg leuk vinden om de reis samen te starten zodat je niet alleen aankomt!
Groetjes!

hey tim,
Ik zie dat je over 2maand al naar queensland reist… zelf vertrek ik 1mei en zou afreizen naar rainbow beach voor de eerste weken… ikzelf ben 22 en ga helemaal alleen. wanneer vertrek jij precies?

grtz,

sara

Hoi allen!

Veel mensen die eind 2013 richting Australië willen vertrekken! Mijn naam is Michelle, 22 jaar en ik wil zelf het liefst in september gaan voor ongeveer 6-8 maanden en daarbij ook Nieuw-Zeeland aandoen. Ik wil reizen en werken combineren en het liefste zowel de Oost-kust als de West-kust zien (maar misschien is een half jaar dan te kort). Verder lijkt het me leuk om een stop-over van een paar dagen in Azië te doen.

Ik zoek vooral een reismaatje voor de eerste paar dagen en als het klikt dan natuurlijk langer! Vind het fijn om niet alleen te hoeven reizen, want alleen is ook maar alleen ;). Als mensen geïnteresseerd zijn kun je een mailtje sturen naar hetem14@gmail.com

Groetjes!

Hallo Allen!

Mijn naam is Ailene van den Broek en ben een ‘bijna’ afgestudeerde meid van 23 jaar.
Vanaf september wil ik voor nu nog onbepaalde tijd richting australie vertrekken om daar samen met hopelijk veel andere leuke nieuwe mensen de reis van mijn leven te gaan maken.

Ik heb a.s maandag bij http://www.activityinternational.nl/ een gesprek. en dit lijkt me een prima optie omdat ik ‘het begin’ gewoon niet helemaal alleen wil staan.

Uiteindelijk ga ik, net als iedereen die een reis gaat maken, andere mensen ontmoeten en zal ik niet alleen over blijven.

Ook heeft travel international speciale aanbiedingen voor mensen onder de 25. Wellicht zit hier ook iets voor jullie tussen?

Het lijkt me leuk om met veel verschillende mensen in contact te komen en wie weet hebben we dezelfde interesses en zien we elkaar in het land waar het vandaag al morgen is :wink:

Succes met de voorbereidingen, het uitzoek werk en voor sommigen ’ het voorbereiden van de achterblijvers ( Familie / vrienden / liefdes etc :wink: )

Groetjes Ailene